FRISK!

Så klart att jag skulle gå o bli sjuk. Blev inget jobb igår, fick feber på natten o låg däckad hemma. Pricken över i´t va att Maximillian oxå va hemma! Det är jobbigt att ta hand om ett barn när man har NADA ork i kroppen, men det gick och idag mådde jag lite bättre. *SKÖNT* Så imorgon är det tillbaka till helvetet som gäller...mindre skönt...

Det jag ser framemot är mitt "nya" sovrum! Förhoppningsvis kan vi flytta in sängen imorgonkväll och sova där! Åhh vad jag längtar! Magnus har snart spickat upp alla lister! BRA JOBBAT ÄLSKLING!

Önskade mig trilogin av Stieg Larsson när jag fyllde (fick den av svärmor o svärfar! TACK!) och ska sätta igång så fort vi kommer in i sovrummet. Det längtar jag efter; att krypa ner i den nybäddade sängen, ingen tv ,
bara min bok...Avkopplande...

Maximillian har sovit 10 minuter idag så hans humör just nu är inte på topp! Magnus är i affären och vi ska alldelles snart äta...Låter kebabpizza gott? Mmmm det tycker jag med. Skulle egentligen grilla men allt drog ut på tiden (som vanligt) Men förhoppningsvis blir det en grillad fläskfile´ imorgon efter jobbet! Nu har jag ju massor av saker att längta till imorgon!

Nu kurrar magen! Ska hinna duka lite innan han kommer innaför dörren!

Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0