Ytterligare en natt i vardagsrummet!

Det blev inget sova i sovrummet inatt heller...men nu är det inte långt kvar! Vi grilla iallafall, det är ju alltid nåt!

Imorn ska Maximillian på kalas hos sin kusin Casper (mamma jobbar). Vi köpte en batteridriven motorcykel på Biltema. Hhaha Sen har jag gjort ett körkort på datorn åt honom oxå, måste ju göra som polisen säger! (Eller inte)
Hoppas han blir glad och hoppas hans föräldrar inte blir alltför sura! (Vi gav honom nämligen en elgitarr i julklapp och den va ju inte alltför populär!) Men Casper tyckte om den iallafall! =)

Så har Magnus visat ytterligare en gång sin talang för inredning! (OBS! Han tvingar mig att skriva detta OBS!)
Om jag har fått för mig att det ska va på ett visst sätt så blir jag så grymt besviken när det inte blir exakt så! Och det blev det inte i dethär fallet... Men Magnus löste problemet, det blev ju inte perfekt men inte va det långt ifrån! BRA JOBBAT ÄLSKLING! Vad duktiga vi har varit du & jag! Huvudsaken vi tycker om det, det är ju trots allt vi som ska sova (?) där !

Kom nu på att jag sitter här o missar Så Ska Det Låta...Skit oxå! Danny skulle ju vara med! Jag får hoppas på reprisen...

Pratade med min vän Caroline idag, känns som det va år och dar sen... Dom (okej Micke) =) har köpt en ny bil, såå fin...Men det bästa av allt är att Lasse (svärfar) köpte hans gamla saab och den är ju oxå en riktig liten pärla! Synd att man inte har körkort, eller det tycker väl inte Micke. Han skulle nog gråta sig till sängs om han visste att jag skulle kör hans gamla älskling. Det skulle nog ta ett bra tag innan han skulle sluta skaka! Lugn Micke, jag kör ju bara på ettan så det kan ju inte hända nåt! HAHAHA Men hoppas vi ses snart mina vänner!


Just nu dammsugar Magnus, vet inte riktigt var han slog i! HAHAHA Du är så huslig älskling, finns inte många som du! Om jag också skulle göra lite nytta! Vi ses mina vänner

Kommentarer
Postat av: carro

Hahah, Jo det är så sant, Micke skulle gråta blod om du hade haft körkort sandra :)Fan va vi ska glida i sommar då! :) du o ja i den gula o Micke o mange i silver saaben :) hahah Kram på dej gumman!!!

2008-02-29 @ 21:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0