Missing the sun!

Idag har jag jobbat (SOL) igår jobbade jag (SOL) i förrgår jobbade jag (SOL) imorgon ska jag vara ledig och kommer innan jag går o lägger mig be en kort men välkomponerad bön!
Läste Aftonbladet igår och va lite skraj över temperaturen som skulle gälla oss . Läs nummer 10...(för det är väl vi ?)
 21 - 275 grader!  Då snackar vi varmt! Ska inte gnälla nästa gång jag bränner mig på spisen!


Min älskling jobbar ju kväll och sover på jobbet en natt till för att börja kl 05.00 imorgon igen... När han kommer hem åker vi raka vägen ut till svärmor Eva för kalas. Vi firade ju henne i måndags då hon fyllde men vem vill ha kalas på en måndag? =D Här ser ni henne o mig! Köpte matchande solbrillor till oss, hon kan ju iallafall glida med sina i en cab, det kan ju inte jag! Det bästa av allt är att hon gör det oxå! =D



Fia o Cristian va ute förrut o låna en pump, dom ska nämligen titta (och lyssna) på Bruce Springsteen imorgon! Dom behöver ju inte pumpen för att varken se eller lyssna utan till en luftmadrass. Så va den saken utredd oxå...
Det såg dom fram emot kan jag lova! Med eller utan tänder! =D Cristians visit kunde även ha inneburit att det idag funnits en kärlekssång, framförd av Cristian&MIcke, på denna blogg. Den va tillägnad mig men tyvärr för stor ... SÅ SYND för den är SÅ ROLIG!

Oj vad jag är trött, ska nog krypa ner hos Maximillian, om jag får plats vill säga...

Är det försent att dricka läsk? Kan väl aldrig vara försent för en cola för guds skull!

God natt!

PS. Fick nyss ett mess : sången kommer snart finnas på Youtube! (För det va väl vad du skrev Cristian?) Jag läste det så iallafall! hahahaha DS

Kommentarer
Postat av: Spetz

Jodå! Kollade igår, Youtube klarar klipp på upp till 1000MB! Bara att du reggar dig där och sen gör du som vi pratade om! vi hörs. Ciao C

2008-07-07 @ 14:25:02
URL: http://spetzano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0