ÄNTLIGEN!

Nu är den äntligen här! Det tog ett tag för mig att fatta hur man gjorde, hur dum får man (jag) va? =D

Titta, lyssna o njut! HAHAHAH



Imorgon kommer kanske Tobbe ut till oss, vi tänkte dela på en flaska tequila...Hoppas bara det inte blir en favorit i repris! HAHAHA

JUST DET : Snuskgubben har ju fyllt år! GRATTIS, du har nu nått den magiska gränsen! GRATTIS! =D

Och så en sak till : ULLARED! JAG , CARRO & FIA! TVÅ DAGAR! SOVA HUSVAGN! Att sova i husvagn ska nästan bli roligare än själva shoppingen! Det kommer bli två toppendagar! Jag LÄNGTAR SÅ mycket!

Sov gott! Kram Sandra S (mitt nya !)

Kommentarer
Postat av: Carro

Hahahahaha. ja döööör! klockrent att den ligger på youtube! :)puss på dej sandra S :))

2008-07-14 @ 13:13:35
URL: http://carolinespetz.blogg.se/
Postat av: Crille

hahaha, den där bjuder jag på! =)

2008-07-14 @ 20:14:03
URL: http://spetzano.blogg.se/
Postat av: Moster Helene

hahahahaha den var bra killar:)!!!!!!

Hoppas den var lika uppskattad av SandraL



kram Sandra hoppas vi hörs snart!!!

2008-07-20 @ 13:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0