Baha!

Imorse kom Filippa o Angelica o hälsa på! Blev inte så mycket slagsmål men dock en o annan tår! =)
Vi käka lunch , barna sov middag o jag o Agge kolla på Våra bästa år! Har ju missat en hel vecka men inte speciellt svårt att hålla sig uppdaterad i den serien! (Ja, jag tycker den är bra!)

Sen kom min vän Baha förbi! Hon ska ju GIFTA sig på midsommarafton så vi prata lite bröllop. Inte för att bröllopet på nåt sätt kommer vara litet... OJOJOJ! Men hon kommer vara den vackraste bruden, det vet jag med säkerhet!

Jag o Sofia hade dock planerat en "möhippa" som gick i kras! Vi har skickat inbjudningar o så men själva huvudpersonen kan inte... Detta gjorde mig ledsen för jag vet att kvällen hade blivit supertrevlig men men... Nu får jag se fram emot den stora dagen o fokusera på den! Har köpt en klänning men vill nog spara den till ett bröllop senare i sommar (vet inte om den passar sig) så vill nog hitta en klänning till och sen har vi mitt stora problem : HÅRET! vad ska jag ta mig till med det här råttboet? Har bestämt mig för att inte klippa lugg igen ... det lutar lite åt axellångt vilket kommer vara jättekort på mig...Sen tror jag att jag kommer färga det mörkt...inte speciellt somrigt...
Måste ha en solbränna på det hela oxå! Vilken tur att jag inte jobbat VARJE dag det har varit sommar ute! *BITTER* Kan ju tro att jag är rädd för solen när man ser min vita kropp, men får väl fuska helt enkelt!

På fredag är det mys i Svärtinge hos Carros & Cristians föräldrar! Det ser jag fram emot jättemycket för en sådan kväll blir aldrig misslyckad! =)

Lördag ska jag visst på loppis och söndag lika så! Vänner: jag kommer innan jobbet! ÄLSKAR LOPPIS!

Och snuskgubben : TACK FÖR ÄGGEN! =)

Hej hej
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0