Folk..alldeles för mycket folk...

Idag va HELA Norrköpings befolkning på Överskottsbolaget  o handla! Tyvärr va vi inte lika mycket personal men det är ju härligt att låta hjärnan arbeta lite oxå! Hjärtklappning är väl sånt som hör till om man ska få lön!

Är så ruggigt trött och ENSAM HEMMA! Mina älsklingar är på kalas men jag kände att det klarar inte min kropp av idag...Äter nu en påse chips till middag! NICE! Kanske kommer min vän sen och kanske öppnar vi en flaska vin...! HOPPAS! :)

Himla trevligt va det igår iallafall (har man träningsvärk i magen har man haft en mycket trevlig kväll!) Vi hade hoppats på att Maximillian skulle vara blyg när han kom dit och därmed inte röra så mycket saker men han kände sig hemma direkt. Han pilla nog på praktiskt taget allt som fanns där, skrämde slag på fiskarna och snodde 2 bananer.
Cristian Spetz = Nu är vi kvitt på den fronten!
HAHAHA

Han fick ju present oxå, åhh vad glad han är för den! TACK mamma o pappa Spetz! Och tack för en jättetrevlig kväll!

image23

image24
image25

Wow det gick att lägga in tre bilder iallafall! Resten ville inte conecta ...

Fick precis veta att min vän inte kommer , hade varit himlans mysigt men det får bli en annan dag!

Nu har jag ätit en hel chipspåse och mår lite lagom illa...

Hej hej

Kommentarer
Postat av: Carro

hihi.. klockren bild på micke o maximillian :)
vi får ta den där vinflaskan någon kväll :) måste ju lära mig nån gång :) haha! vore jätte mysigt o sitta o snutta på vin o snacka skit! pussokram o tack för senast!

2008-05-19 @ 10:09:30
URL: http://carolinespetz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0