Hur mysigt?

Ikväll blev det kött på grillen! Satt inte helt fel kan jag lova! Men först jobba jag ju förstås men tacka vet jag röda dagar = korta dagar!

Imorn blir det lunch med mina tjejer 4 och kille 1 ! Mysigt! Carro tror vi bor i New York och ska hitta en oupptäckt restaurang! HAHAHAHA Det blir säkert bra! Sötnos! =)

Ikväll vill vi titta på Morden i Midsomer men orkar ju knappt vara vaken till nio...Missa HELA champions leauge matchen igår, vakna i soffan när det va förlängning utan att veta var jag va och mindre koll hade jag på resultatet! Men United är ju redan i final och du skulle bara våga somna då Sandra!!!!!!

Nää, nu ska jag ut på en löprunda!


Gick ni på den! HAHAHAHAHA Jag kanske kan gå med raska steg till kylskåpet o hämta en dricka men that´s it!

Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0