Idag är vi två!

Maximillian ville jättegärna blogga lite idag så här känner han för dagen :

b   jjjjjj              qqsddfqccq      lkodrujghjkj ,bmgujnbmgjk hf ghnln  <<                                       n           smnbbhnvgbhhikikvvvvvvbvbvbvbvbvbvbvbvbvbvbvbvbvbvbvbvbvbvbvbvbvbvbvbvbvbvbvbvbvbvbvbvbvbvbvbvbvbvbvb
-zx
 
                                      / Maximillian

Själv känner jag mig lite bättre idag, har ju legat hemma sjuk som en riktig klenis! Nu hör jag iallafall vad jag själv säger (vilket inte alltid är positivt dock)
Magnus är borta, på utbildning i Nyköping. Håller på i 2 veckor men han skulle komma hem nån kväll o nån dag ! =)

Min hjärna går på högvarv, mycket planerande nu men inte lika mycket tid! Hoppas slutresultatet blir lyckat! =)

*lite hemligt*

Nu hitta lillherren en fotboll så det är väl bara på med fotbollsskorna och köra!

Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0