MANCHESTER UNITED!

Ikväll gäller det! Fi Faan vad roligt det ska bli och fi faan om du somnar Sandra! Champions league final med avspark 20:45! NICE! Blir en påse popcorn (kanske en halv påse chips på det) till middag!.

Maximillian sov när jag kom hem, farmor va snäll o hämta honom på dagis idag! Och farfar skjutsade hem mig från jobbet i en fin bil! Dock inte nedcabat! =)

Har ju satsat stora pengar på matchen idag! Alla som känner mig vet att jag inte spelar för mer än 10 kronor men idag har jag spelat för , o håll i er nu : 30 KRONOR! Och vinner dom inte med 2-0 kommer jag ha sån dunderångest för att jag slösat 30 kronor på nåt så onödigt...Men KLART dom vinner!

Magnus...varför plockar inte du blommor på ängen till din tjej som snuskgubben gör? Lite besviken är jag allt...

Neeeej...jag missa Bonde söker fru! Skit oxå men nu måste jag ladda:

  • In med popcornen i micron
  • kissa klart innan micron piper (för det ljudet är det värsta som finns)
  • hälla upp kall cola
  • inte hämta täcke o kudde för då somnar jag garanterat utan sätta mig i soffan rakt upp o ner!
  • NJUTA!
 Nej älskling, jag har inte tagit på mig United tröjan.! (eller?) Tror du jag skulle göra nåt sånt? PSST...hihihi Älskar dig, hoppas du kan se nåt av matchen! Ses inatt!

Hej hej

Kommentarer
Postat av: Din Älskade Karl...

Oh förstår du....
mmm vi får hoppas för din skull att det blir vinst med 2-0 för tänkt vad kul vi kunde haft för dom pengarna. hehe
Jo sitt där du med dina popcorn och läsk så sliter en annan med att bära väskor och vinka in flygplan, men det är du värd... pusss

Älskar Dig.....

2008-05-21 @ 20:43:31
Postat av: Storebror Spetz

Men för helvete Sandra! Uppdatera bloggen så jag har nåt att läsa!!!!
Kram C

2008-05-28 @ 19:53:35
URL: http://spetzano.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0