SOOOMMAR!

Idag har jag jobbat meeen igår va jag ledig! OM jag va i solen?!!! Angelica, Filippa o mamma tittade förbi och vi hade det lite mysigt! Käka G L A S S och skinka med färskpotatis! Inte samtidigt då alltså...!

Gör ett försök att lägga in lite bilder men är det nån som har en snällare dator (tar förgivet att det är datorn det är fel på) så ring mig!

Magnus o jag ska äta kärleksmiddag...Han satte på grillen, gick in o sövde Maximillian men innan sa han : "-sköter du det där nu älskling?" Sitter fortfarande o funderar på om han menade allvar eller inte...Kan han ju inte ha gjort...eller...?

Och nu lite sommarbilder!

image26

KÄRLEK på hög nivå! Mammas lilla.....

image29

Som ni ser har vi inte köpt nån ny pool än i år men hittade Maximillians doppresent och den duger ju JÄTTEBRA! Som Angelica säger "Finns det hjärterum så finns det stjärterum" Dom hade så roligt och det va ju ingen risk att vattnet va för kallt, inga problem för solen att värma den lilla pölen!
Nån annan solen inte hade problem att värma va mig! Tycker synd om mig själv idag, gör dock inte så ont som jag trodde det skulle göra idag ... Tänkte inte på att den här lilla (?) kroppen inte sett solens strålar allt för mycket innan gårdagen... Antar att ingen annan tycker synd om mig? Äsch, det gör jag så bra själv! *SMILE*

Undrar om jag ska göra nåt med grillen? Det brinner inte längre iallafalll men F*N vad varm den va...Vågar inte lägga på köttet, jag går o fixar lite sallad istället!

Imorgon är jag ledig och om NT har rätt angående dom där 5 (!) regndropparna och det där mörka molnet som skulle gälla fredagens väder så vet jag inte om jag vill vakna alls... Kom just på att det vill jag ju visst! Älskar hemligheter, gör inte ni? =)

Ha en trevlig kväll!



Kommentarer
Postat av: Junitjej

Härliga bilder!
Jag fullkomligt njuter av sommarvärmen som vi har nu!

2008-05-29 @ 21:08:37
URL: http://junitjejen.se
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Men så fina bilder :D Helt klart underbara sommarbilder :)

2008-05-29 @ 21:25:22
URL: http://jyees89.blogg.se
Postat av: Junitjej

Sandra, kul att du tycker min blogg känns hemtrevlig! Hoppas att du besöker min blogg igen!

2008-05-30 @ 06:22:12
URL: http://junitjejen.se
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Dom var ju jättesomriga och härliga :D
Tack :D
Hon är 4 nu, fyller 5 i november! :)

2008-05-30 @ 08:21:52
URL: http://jyees89.blogg.se
Postat av: Carro

hej gumman min!! Bästa sommar bilderna! :)) så himla fina! Men du mamma fixar nog ett fat åt dej oxå om du vill?! :) Klänningen var lite stor i midjan så ja ska sy in den lite men älskar färgen! :) men du vi ses snart!! ja tar med bikinin o kommer på stört! pussokram skumbanan!

2008-05-30 @ 08:55:56
URL: http://carolinespetz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0