Har ni börjat tänka på jul?

Eller är det bara jag som är lite wacko? Jag har redan börjat planera vad jag ska göra (gör de flesta julklapparna själv, lite skev, jag vet) till några personer. Åhh jag längtar så jag tror jag dör. Har börjat plocka upp julsaker på jobbet men kom igen det är ju bara 2 månader kvar...o lite till....

Jag vet att ni undrar : och, ja, har fortarande ont i benen och ena armen... Tycker så grymt synd om mig själv...

Magnus bara :"-men gå ut o spring ikväll älskling" Ungefär som om inte jag har sprungit tillräckligt på ett tag, va? ? ?

På torsdag är det på´t igen, längtar faktiskt lite...! Mina "muskler" ser nog inte fram emot det fullt lika mycket! =)

Det är den här killen som talar om för mig att jag ska ut o springa. Skulle NI ta det han säger seriöst?



Nää, inte jag heller! Han spela förresten sin sista fotbollsmatch idag...Hur det gick? Gissa....
Men du är mitt fotbollsproffs älskling och inte för att tala om Maximillians stora idol! Puss på dig!

Nu vill en liten men bestämd pojke sova!

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack..jag längtar med! Vill sätta upp julgardinerna och pynta! Men du vi kör då? jag är på..Puss!

2008-10-05 @ 23:52:20
URL: http://maelton.blogg.se/
Postat av: Thess

Jag längtar såååå mkt till julafton, det ska bli så mysigt iår.

Puss gumman.

2008-10-08 @ 17:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0