Jag lever! Yes jag lever!

Jag lever men det är fan knappt...När rörde jag på mig senast? 1992? Det känns kan jag säga, jag som inte trodde jag hade några lår...hur kan det då göra så J***a ont i dom? konstigt...

Men det gick väl bra för att vara första gången, tar ju ett tag att komma in i det. (få se vad jag skyller på efter träning #43)
Inte så jättesvårt att lära sig alla namnen då alla utom typ 2 hette Emma (vad dom andra två hette kommer jag dock inte ihåg)

Men hur går man vidare nu då? Tränarn kanske tyckte jag va askass och aldrig mer vill se mig o mina taniga lår? Eller ska jag dyka upp på nästa träning... hmm Ska höra med kusin!

Min klubba matchar mina skor! NIICE!

Var ju så illa tvungen att raka av mig vinterpälsen! VILKET SKIT! Eller det kanske man inte måste? JO Sandra, det måste man!

Nu ska jag tigga till mig lite lårmassage av min kära sambo innan det blir sova som gäller!

Tveksamt om jag kan gå imorgon, om jag inte svarar i telefonen beror det på att jag inte hinner fram innan ni lägger på. Så vi kör ett MINIMUM på 25 signaler imorgon!

Sov gott mina nya innebandyvänner! (Blev ju bjuden på fest på lördag) =) "sympatibjudning"????

Och Helene: Om du så ens tänker tanken på att lägga ut minsta lilla bild någonstans på internet kommer du snart ha samma känsel som jag har i låren nu, I HELA KROPPEN! hahaha (Jag menar allvar!!!!!!!!!) hahahah

Kram


Kommentarer
Postat av: Moster Helene

heheheehehheheheheheheheeh

lilla gumman då,det gick ju hur bra som helst.

jag kan väl lägga ut det så alla får ta del av det å kommentera så får du se vad dom säger........eller vad säger du om det..

hahahahahahaahha.....

klart du ska med nästa gång oxå:)





å ska jag få lika ont i låren som dej får du nog slå hårt utav helevete,för jag har ju lite meer kött på mina lår...hihihi......



kram lilla gumman...hoppas du kan gå idag.......

2008-10-03 @ 07:26:57
Postat av: Emma

Det gick ju jätte bra o träna juh =) det här kommer bli fin fint serru ;)

2008-10-03 @ 14:36:24
Postat av: Angelica

hahah va roligt det är att läsa när du skrivit, garvar ihjäl mig. Börjar få ont i benen nu, shit hur ska det gå å jobba imorn.

See you tomorrow ;))

2008-10-03 @ 21:16:21
URL: http://filippasmamma.blogg.se/
Postat av: Thess

hahah stackars dej gumman ler pusspuss.

2008-10-03 @ 21:49:32
Postat av: Hanna

Yehh.. vilken super kvinna.. Jag får juh träningsvärk av att bara titta på en bandyboll.. På tvn! Love!

2008-10-04 @ 12:21:28
URL: http://maelton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0