Gympa!

Avslutning på gympan för Maximillian igår! Och den här gången fick vi föräldrar titta på hahaha Vad duktig han va plutten!





Självklart Man United dressen dagen till ära! (Gårdagen alltså)

Har precis målat Mollys rum, Maximillian är på dagis och håll i er nu : Magnus är ute o fotar fåglar med Cristian nånstanns i Sverige! =)  (Får bli en smilegubbe men i själva verket tycker jag det är mycket roligare än så!) 

Det får bli helvitt i hennes rum med massa röda saker istället, åhh vad jobbigt det är med beslutsångest! Men nu är allt inhandlat, ska bara hämta sängen hos Agge som vi så snällt får låna! Va ju på Ikea iförgår, jag & Fia, och tro mig : bilen va lika full som när vi kom från Ullared! hahaha Cristians min va obetalbar när han stirra in i bagageluckan :
"-Hoppas inte hälften av allt detta är vårat?" hahaha
JOOOOOOHOOOOO!

Så nu är Fia o jag lite oroliga för att vi inte får leka med varandra längre...! HAHAHAHAHA

Ska väl laga lite lunch snart, känner mig inte riktigt kry så håller mig inne idag. Hörde att dammsugarn ropa på mig men den är ju lätt att tysta!

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0