SOOOOOLLLEEEEENNNNN!

Åhh vad jag hade tänkt sova middag i solen idag men jävla NT ; 22grader & en molnfri sol! I Spanien kanske! Nu blev jag depp...KOmmer säkert regn sen oxå... *Tycker synd om mig själv* Tur att jag ska till Ikea sen då! mohahahah! Fia, gör dig redo vid 3 så kommer jag då!

Skippar Röd tapet med vita prickar, får bli röda inredningsdetaljer istället...Ska köpa nytt skötbord idag...och en matta... och lampa...och så....

Agge & Filippa va här i förrgår, vi hann sitta ute en stund innan spöregnet kom! Hahahah
  

Magnus håller på o sätter upp staket, vi kände att det skulle underlätta lite när lillan kommer! Ibland hittar vi båda katterna + Maximillian INNE hos grannarna! hahaha Får väl se om Robert Aschberg och "Grannfejden" knackar på snart! =)

Studsmattan vi köpte va väl investerade pengar! Eller vad säger du Fia?


Ska vi slå vad om att skötbordet är slut när jag kommer till Ikea?

Ses!


Kommentarer
Postat av: Majje

Kul att du börjat blogg igen! Det har jag ju missat!

Jag har inte kommit på ett bra bloggnamn ÄN tyvärr. Fuck. :( Tipsa gärna med nåt passligt!

Jag hoppade en massa studsmatta i fredags, jag blev inte ens illamående. :P KUUUUL var det! Nästa gång ska jag lära mig så en volt tänkte jag. :D

2009-05-03 @ 19:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0