Hänt Extra o ett glas kall Pepsi!

Efter att jag lämnat Maximillian på dagis förut begav jag mig till affären. Va ju visserligen o storhandla igår men alltid hittar man nåt (att tugga på för det mesta!) Det låg visst en Hänt Extra i vagnen när jag kom hem, Magnus är ju inget jättefan av skvallertidningar men trots det hittar jag dom i skåpet på toaletten titt som tätt och sist jag kolla så kunde dom inte flyga...hmmmm.....

Molly sover i vagnen på altan o jag ska snart hänga tvätt låter det som! JIPPIIII!




 





Älskling: det är nån som ropar på dig här hemma ! Snabeldraken hette han/hon tror jag, så bäst är nog om du drar honom/henne genom huset ett varv imorn så blir hon/han nog glad!

Ha en bra dag! Nu byter vi blöja!
Kram S


Kommentarer
Postat av: Moster Helene

Söta dom är små liven!!!!



Massa kramar......



Hoppas vi ses snart igen

2009-08-15 @ 19:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0