Vänner...Vad är det egentligen?

Magnus söver Molly o jag sitter här o tänker...
Vänner...Vad är det egentligen?
Vilka är mina vänner?  Det är en fråga jag måste diskutera med mig själv.
VERKLIGEN diskutera med mig själv.
Vilka är mina RIKTIGA vänner...?
Inte ska man väl klassas som RIKTIG vän om man sårat någon...?
Jag känner mig sårad men frågan är vad jag ska göra åt det...
Orkar jag överhuvudtaget göra något eller ska jag låta det rinna ut i sanden...?
Det verkar ju vara så lätt...eller...?
Jag vet inte...jag vet verkligen inte...
Men jobbigt är det...
Tur att jag har min familj...

Magnus Maximillian Molly

/
en deprimerad Sandra idag

Kommentarer
Postat av: madde

Lilla gumman...

vi är vänner, du är den längsta vän jag haft,

fast vi ses inte så ofta :(

världens snällaste o roligaste tjej.

hur känns det att va 2 barns mamma

tycker att det är väldigt tufft men underbart :)

får väl ta o träffas någon gång o se lilla nya underverket :)

ha det bra o hälsa allihopa

kramar

2009-08-02 @ 21:02:24
Postat av: Angelica

Jag är din vän och du är min bästa vän och syster <3

2009-08-02 @ 21:11:41
URL: http://filippasmamma.blogg.se/
Postat av: Majje

Usch va jobbigt me sånna där funderingar. :/

Jag har ju strukit en hel massa av mina sk vänner de sista åren. Man e ingen bra vän om man ALLTID bangar i sista minuten, inte hör av sig då man lovat etc. Sånna klarar jag mig bäst utan. :) Om du tror att du kommer sakna denna vän är det väl bara å ta ett litet snack, hxn kanske inte förstog att du blev sårad...? En del e ju pucko light du vet. :P Om du inte tror det kommer göra nån skillnad i framtiden... Let it be!



Fin du blev i håret btw. Jag glor enormt på alla me fina frillor nuförtiden (ja mer än förut alltså, you know why...)!!

2009-08-02 @ 22:28:42
Postat av: Evelina

sv: jag skulle just precis fixa din blogg sen kom jag på att jag måste ju ha din email för att logga in så ja , du får skriva din email denna gång i en kommentar till mig.

Jag som såg fram imot och göra den nu .. Jaja sånt händer skriv din email :D



jag vet inte om du tycker om designen jag ska göra men det tror jag nog att du kommer att göra :)

KRAM.

2009-08-02 @ 22:48:24
URL: http://ewelinaliciouz.blogg.se/
Postat av: Helene K

Hej gumman! Trist att du känner så. Men jag vet hur tankarna kan fara. Jag hade ett liknande inlägg för några månader sen....Men du ska veta att jag vill vara din vän, även om jag är skitdålig på att höra av mig skäms Jag är ju lite försiktig av mig och vill inte tränga mig på...kanske det är fel.

Kram

2009-08-04 @ 07:09:41
URL: http://sivsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0