Vilka dagar jag haft!!!

Sitter ute på landet och myser framför brasan! Svärmor & svärfar har precis bjudit på underbar mat! TACK! Har lite svårt att skriva då min högerarm inte riktigt gör som jag vill. Va nämligen o spela badminton i förmiddas med Fia! HUR DUKTIGA ÄR INTE VI! BRA JOBBAT TJEJEN! LÄNGTAR REDAN TILLS NÄSTA GÅNG!

Lite träningsvärk får man räkna med, har ju faktiskt planer på att få känna denna hemska smärta fler gånger. Köpte mig nämligen ett par löparskor häromdagen så nu F*N ska här tränas. Hoppas ju komma igång med innebandyn snart oxå! Vad ambisiös jag LÅTER, hoppas jag kan få min lilla stjärt ur vagnen nu oxå....

Fredagen började med promenad till Färgagården för mys fika med Carro!
Jag gick självklart inte från Skärblacka, åkte med Magnus in. Han & Maximillian åkte till Busfabriken och när jag fråga lillskiten om han haft roligt svarade han:
"-Mamma, jag har haft gryymt kul!"
SÖT!


Tack gumman!

På eftermiddan åkte vi hem till Thessa,Frulla & Joline på lite fika! SÅÅ fint dom hade det därhemma, Jolines rum va ett riktigt drömrum! Maximillian & Joline lekte jättebra med varandra och rymde bara 3 gånger! Hahaha
Vill ni se en JÄTTEVACKER gravid tjej ska ni träffa Thessa!
Du är så fin!


Busungarna!


(Blev just serverad en STOR skål med glass! )

Igår åkte jag in till stan, träffade Agge & GICK PÅ LOPPIS! Jag älskar loppis och Agge tyckte oxå det va kul, JOO DET GJORDE DU VISST SYSTER! Vi fynda lite men önskar det hade varit mer....=)
Men det kommer fler tillfällen,tro mig....

På kvällen fick vi gäster; FAMILJEN WALLGREN kom nygifta o lyckliga! =)
Vi hade såå roligt och barnen busa & käka lördagsgodis!
Alwa-stackarn hade väl sisådär 2-3 blåmärken när dom åkte hem! =)
Det va verkligen jättetrevligt och hoppas vi ses snart igen!
Tog en bild på Marcus när han fyllde diskmaskinen och plocka undan maten men lägger inte ut den, vill ju inte att folk ska tro att han ALLTID gör sånt! =) Eller hur Johanna! hahahha
*KÄRLEK*





Sötnosarna
tittar på film o myser efter att ha ätit 3 kg godis o sprungit 7km ungefär! hahaha

TACK ALLA för dom här dagarna! Dom har varit toppen!

Kram S



Kommentarer
Postat av: virre

härlig helg..

2009-08-16 @ 21:07:18
URL: http://lejonheart.blogspot.com
Postat av: jenny

mycket fina bilder, ni ser ut att haft en trevlig helg. Och ni hittade lite fynd på loppis. Jag gick faktiskt inte och titta något, fick inte tid till det. Men man kan ju göra en hel del fynd. kram jenny

2009-08-17 @ 09:59:31
URL: http://jensssan.blogg.se/
Postat av: carro

Hej tjejjan :) Hoppas allt är bra, tack för senast va ju mysigt, å gott med voffla :) hihi.. Måste ta nån kväll framöver å ses, grill kanske?

Kom precis hem från jobbet, har ju jobbat dag, så himla skönt :) hoppas ni mår bra? hälsa familjen!

KRAMAR!

2009-08-17 @ 16:18:04
URL: http://carolinespetz.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej gumman, tack :) vad roligt att du har en blogg! Det var länge sen jag såg dig! Jag får följa dig här :) Kramar

2009-08-28 @ 22:14:00
URL: http://mariaslife.webblogg.se/
Postat av: Kristin

Väldigt fina bilder :)

2009-08-29 @ 18:06:51
URL: http://liddie.blogg.se/
Postat av: Angelica

Sandra våga lägga ut den där videon ;)

Jag dör, min sångröst va inte på topp i lördags, lr va säger du? ;) Men kul hade jag och ni me hoppas jag! Vi hörs imorn! Kram sis

2009-09-08 @ 00:11:42
URL: http://filippasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0