Släpp nu!

Nu orkarjag inte vara sjuk längre...Men imorse hade jag ingen feber så imorn tar jag mina sista krafter o går till jobbet. Känner att kroppen inte orkar riktigt men det blir en kort dag...hmmm

Maximillian är hos farmor o farfar nu, snälla som dom är kom dom o hämta honom för en stund sen! Tråkigt att vara med en mamma som inte orkar leka hela tiden...Emil i Lönneberga har varit min bästa vän dom här dagarna kan jag säga! =)

Jag ska passa på o vila lite nu, man får ta vara på tiden man får! Ska låta bli dammsugaren, tvättmaskinen & diskmaskinen! Visst får det se lite halvtajkon ut när man är sjuk? JOOOO, det får det!

Magnus ringde förrut o berätta att han kommer hem med en förkylning & ont i halsen...Varsågod älskling! =)



SNART ÄR DET SOMMAR! Det sa Maximillian i morse iallafall!

Hur söt är han inte på en skala min lilla prins!

Kudden ropar! Kanske ses sen...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men Sandra då, nu får du ta o bli frisk!! Tur att du har Maximillian iaf som ger dig lite tro om att sommaren snart är här :) haha.. Då måste det väl kännas lite bättre?! sötnosen!! Kram på dej sjukling! (tycker synd om dej) hihi

2009-02-07 @ 15:23:25
URL: http://carolinespetz.blogg.se/
Postat av: Majje

Du skulle då se hur mitt hem ser ut nu... Jag BLIR nog sjuk av att bo så. Tvi! Men på tisdag blir det nog färdigmålat... Om inte hästskrället hinner slänga av mig ordentligt då. :P ajaj Å han ser ju ut som Lukas i Emil-filmerna förresten. Så vet du ungefär... ;)



Hoppas verkligen vi ses imorn!

2009-02-07 @ 22:17:20
Postat av: Majje

Nu glömde jag ju det där med "**" igen. ;)

2009-02-07 @ 22:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0