Utmaningen

Vi börjar med utmaningen jag fick av Thessa!

Regler;
-gå in i mappen "mina bilder"
-gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen
-släng upp bilden på bloggen och skriv något om den
-utmana sex andra personer och länka till dem.


Kanelbullens dag! Nähä...syns det?

Jag utmanar : Fia, Angelica, Evelina, Jessica, Veronika & Hanna

Jag jobba idag & dagen avslutades med att Fia&Cristian hämta mig efter jobbet (TACK) och sen bar det av ut till Skärblacka där maten va så gott som klar! DU ÄR BÄST ÄLSKLING! Men fy fan vad du tjatar. Cristian har nämligen köpt en cross och gissa vem som oxå vill ha en...? Han har väl sagt ca 73 ½ gång att han vill ha en cross den senaste kvarten... Cristian: jag håller dig ansvarig för detta! =)

Tack för jättefina tulpaner! Älskar tulpaner!

NU vakna pyret i magen (en timma senare än vanligt) och det jag är lite orolig för nu är att han/hon kommer vara vaken en timma längre...ojojoj...GE MIG MER JÄRNTABLETTER!

Jag är lite trött nu men det va skönt att träffa våra vänner! Vänner som förövrigt åker till Australien snart! Usch så det är där just nu, tror inte man förstår riktigt hur illa läget verkligen är...Bränder ska man ha respekt för...Och det har jag! Tur att man är sambo med en brandman... Men när ni åker är läget ett helt annat! Ni kommer få en underbar resa!
 
Magnus har somnat...låter det som...Jag gör detsamma!

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Moster Helene

tycker han om bulle????hehehe det lilla sötsnöret.....



kram

2009-02-09 @ 11:20:13
Postat av: thess

ååå viken sötnos, bullar är mums eller hur Maxen??

Du får gärna låna skorna gumman hihi. pusspuss.

2009-02-10 @ 13:51:50
URL: http://prinsesstess.blogg.se/
Postat av: Moster Helene

Grattis maxen på din födelsedag.......kram helene

2009-02-12 @ 10:52:03
Postat av: Helene

Hej! Inte såg jag att Bill hade skrivit. Hoppas hon skaffar en blogg hon med =)



Jadå jag mår bättre, kanske är det så att jag känner efter för mycket??!! :0 hihihi

Hur är det med din "träningsverk"? Hoppas det känns bättre.

Ha det bra Kram

Vi

2009-02-12 @ 21:12:54
Postat av: Jetlag

Dags att uppdatera!!!!!!!!! Här får du nåt att läsa när du går hemma o vankar! www.jetlag.webblogg.se

2009-02-19 @ 22:49:17
URL: http://jetlag.webblogg.se/
Postat av: Angelica

Uppdatering? Det får inte gå 20 dagar mellan inläggen. Ses imorn! kRam

2009-02-28 @ 10:55:41
URL: http://filippasmamma.blogg.se/
Postat av: Helene

Hej!

Vad söt han är er son :)

Gick det bra att åka skridskor? Hoppas solen sken på er, det var verkligen härligt väder idag.

Hihihi du får lova att inte slita ditt hår om och när du gör kassaredovisningarna för idag. Är som sagt väldigt vimsig, men jag skyller ifrån mej lite på de "stjärnorna" som lägger in varorna i vårt kassasystem. Hehehehe =)

Snart är det melodifestival, Tommy jobbar så jag går bort till Tina o tittar.

Ha det bra

Kramis

2009-02-28 @ 19:02:28
URL: http://sivsdotter.blogg.se/
Postat av: Majje

ÄNTLIGEN en bra dator. drar en lättnadens suck

MÅSTE bara skaffa en blogg nu då. ;)

VARFÖR har du inte bloggat pullan? Jag blir ju orlig, kom igen! Har Mange kört över dig med en cross måntro? :o

2009-03-02 @ 20:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0