Äntligen nåt att se på tv...

Ikväll börjar ANTM. Skönt att ligga o slappa till, köpte popcorn dagen till ära. Blev sådana man poppar själv i kastrull idag. Har fått för mig att det är nyttigare (vet att man har i olja men låt mig fantisera) Ska ju bara äta godis o sånt på lördagar har jag fått för mig! Det går skitbra!? (Okej, idag har jag ätit en Japp, en pingvinstång o druckit en Fanta...igår o i förgår slängde jag i mig ett "rör" Lakrisal + kladdkaka men jag skyller på hockeyn) Fasen, det finns ju alltid något att skylla på...har jag ingen karaktär...?



Vi va o köpte en ny tv idag!!! Ser ju varken puck eller textning på tv´n vi har nu.

Åhh vad jag längtar efter popcornen...kan Magnus åka till jobbet snart....o Maximillian somna.... Trodde han skulle somna som en stock idag, Angelica o Filippa  va här o lekte (barnvakt) och efter att ha varit med Filippa brukar han bli trött av nån konstig anledning....hmmm...

               

Jag o Maximillian va ute i snön o....ja sparka fotboll...
Åka pulka? Vad är det? Han satte sig i den iallafall (men bara för att komma närmare snön som han tyckte va jättegod!)

Imorn ledig! Yes!

Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0