Då va det dags igen!

Som bekant har både jag o Magnus lite svårt för när det inte händer något här hemma på renoveringsfronten. Men nu har vi hämtat oss sen förra rummet (mitt pysselrum som blev SUPERFINT!) så nu är det dags för hallen & klädkammaren. Man har så stora visioner men halvägs in i projektet tänker vi alltid : "Vad fan håller vi på med?" Dessa tankar går snabbt över o vi fortsätter slita, Ernst & jag.

Idag började Magnus riva väggen i hallen vilket är stort för oss då vi annars hållt oss till färg, golvläggning o tapetsering. Men som ni ser på bilden fick han hjälp så Don´t worry! Ska det va hemmagjort så ska det!





Visst va pappas hammare bättre, det hände inte mycket med den i plast men oj vad vi ångra att vi visa honom hur man river en vägg. Nu gäller det bara att gömma hammaren annars kanske vi inte har en vägg utan hål sen...

Nu ska den där fula furun väck! Åhh vad jag längtar! Man måste ha supit till rejält innan man inredde detta hus, deras förkärlek till furu går ju inte att ta miste på iallafall.

Men vi trivs i huset, det passar våran familj perfekt just nu! Jag trivs med mitt liv o skulle inte byta det mot något annat. Okej, ringer Beckham drar jag men det vet Magnus om. Det gjorde vi klart redan när vi började träffas!

Kanske ses sen...Nu ska jag "arbeta" lite. (= titta på när Magnus jobbar o säga vad & hur han ska göra)

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Thess

Hahah herregud väggen rök alltså,, tur att ni har Maxen, det är en händig liten kille. Kommer säkert bli jätte fint gumman. Pusspuss.

2009-01-13 @ 21:36:18
URL: http:// prinsesstess.blogg .se
Postat av: Majje

Jahapp. Då vet jag vem jag ska ringa sen när jag behöver renoveringshjälp då. Muahahhaa!:P



Å jag vill ju se hur pysselrummet blev ju, show meee!



Hrm. Jag borde nog sova nu, ska ju till stallet innan jobbet imorn. oh my

Good night my dear. ;)

2009-01-14 @ 00:34:51
Postat av: Moster Helene

Ja men det är väl kul att renovera lite,ja iaf när man gör det tills sej själv.....ja är helt övertygad om att det blir kanonfint när han den lille hjälper pappsen...hehehe,,även om jag tycker huset är fint som det är...å ditt lilla rum ja det är jättefint...



Hör av dej när jag ska komma,,,,kramizar

2009-01-14 @ 08:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0