Dessa härliga måndagar!

Okej, den här måndagen går väl ann...ÄR JU LEDIG!

Helgen var underbar, jobba dock, men i lördags kom Cristian o Fia ut o lekte Maximillian trött TACK! Men huvudanledningen va middag! Vi käka plankstek o myste! Jag o Fia skulle gå på promenad men den som lyckas med det efter att ha ätit plankstek kan ju slå mig en signal.
När Maximillian somnat åkte sällskapspelet fram. Killar mot tjejer. "Kampen mella kvinna o man" och trots dessa larviga och mer eller mindre könsdiskriminerade frågorna så blev det lika (?). Men vad trevligt det va och vad jag skratta! Har ni hört Cristian beskriva vad som kan hända om en kvinna som ammar blir kall om brösten så skulle ni skratta ni oxå! haha
Men vi var helt klart bättre. PUNKT!

Sällskapet sov över, vet inte om dom ångra sitt val då lampan tändes av en liten herre som tyckte dom skulle gå upp...? Men upp gick dom o frukost åt vi. =)

Fråga mig inte varför jag inte har några kort från kvällen, jag glömde ta fram kameran FÖR EN GÅNGS SKULL.

Just det : har bokat tid i Linköping nu för att se vad den lilla krabaten i magen har för kön! 3 Mars! Åhh vad jag vill att tiden ska gå nu!



Snart älskling blir det liv i luckan. (Som om det inte redan va det!) =)

Ska jag bli ensam tjej i familjen...eller ...?

Hej hej

Kommentarer
Postat av: Jessica & Alva

Spännande. Jag ska nog med ta reda på kön när det blir dags för oss (om några år) hihi. Hur långt gången är du? Kram kram

2009-01-13 @ 10:50:55
Postat av: Jessica & Alva

Spännande. Jag ska nog med ta reda på kön när det blir dags för oss (om några år) hihi. Hur långt gången är du? Kram kram

2009-01-13 @ 10:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0