Här kommer Pippi Långstrump....

Ungen kan hela filmen utantill. "-Titta nu pappa! Titta nu pappa!" Sekunden senare ramlar Tommy. 
Maximillian fick ju MASSOR av Astrid Lindgrenfilmer i julklapp av Fia & Cristian! Och Pippi är favoriten! Men nu stängde jag av tv´n, han leker så nöjt med alla sina bilar. 

Har ni sett den där reklamen där massa ungar spiller mjölk i 1 ½ minut? Jag klarar inte ens att titta i 5 sekunder!

Förresten, vann ju på oddset häromdagen! Tjohoo! 68 :-! (Satsar ju bara en 10:a som ni vet) =) Men huvudsaken att jag vann! (och inte Magnus...)

Magnus som har skaffat blogg förresten! Svessemannen.blogg.se!

Nu kommer Agge o Filippa snart! Dom ska va barnvakt åt Maximillian medans jag jobbar!

Ikväll köper vi nog en ny tv, såg ju knappt pucken på tv´n vi har och det gör ju det hela mycket roligare!

hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0