Ledig betyder arbete

Då va vi igång igen! Hur skulle jag göra...? Nu står klädkammaren på tur. Där ska barnens kläder hänga sen och vit ska den bli. Visste inte om jag skulle vänta med att måla tills Maximillian sov eller om jag skulle sätta igång direkt imorse...? Va fasan, klart han ska hjälpa till!!!! På med målarkläderna o så körde vi. Han fick en pensel o den dög väl sisådär 3 minuter. Det var ju den stora rollern han helst av allt ville åt men som han knappt orka bära. =) Men han måla o måla o måla. Skulle ju bara måla väggarna men säg det till en treåring så får du se vad som händer. Om vi säger såhär : det är ju tur att Magnus ska lägga nytt golv o att listerna ska väck sen. hahaha

Han va så duktig så men färgen på händerna va väl ingen hit tyckte han! haha

Färdiga! Och så in i duschen!

När han sedan klädde sig frågade jag om han skulle va brandman idag.
"-Nej, fotbollsproffs."
"-Okej, Beckham?!"
"-Nej, TORRES"

Så nu tittar Torres på Pippi o jag ska väl städa lite...kul...jättekul....







Blir väl att måla ett par gånger till idag, Magnus jobbar till två. (Ungefär som om han skulle få vara ledig när han kommer hem) =)

Hej hej

Kommentarer
Postat av: Fia

Åh vad ni är duktiga! Nu är jag nyfiken på å se hur det ser ut hos er =)! början må bättre här och ska för första gången på 5 dagar ta mig lite luft snart.. uscha inget hit att vara sjuk! Mår du bra vännen? Kramar

2009-01-17 @ 17:29:38
URL: http://www.herrivott.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0