Magnus målar o jag har ont i huvudet...

I  morse kom Agge o hälsa på! Vi gjorde minisemlor & dom blev jättegoda! Våfflor till lunch & lagom till att Maximillian somnat var semlorna klara! Vi slängde oss i sängen, käka (okej jag vräkte i mig, Agge käka som en normal människa) 2 semlor var & titta på Våra Bästa År! Kunde det bli bättre?



Fina va...?



Agge skickar sms i reklampausen!



Gott...? OM !!!!!

Just nu håller Magnus på o målar, ska nog gå o tjuvkika....!
Har en bild från när Maximillian hjälper sin pappa lägga golv i klädkammaren som förövrigt är klar nu!



Duktiga pojkar som bor här hemma! =)

Har precis ätit glass men visst orkar jag en semla oxå...? Festen är ju inte förrän på lördag...!

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Dom blev grymt goda, du kan ju det där.

Tur att du inte la in de andra bilden ;)haha!

Det va ju skit mycke folk på bussen, men såg ni att ja vinka? Vi hörs imorn!

God natt

2009-01-21 @ 21:10:13
URL: http://filippasmamma.blogg.se/
Postat av: Madeleine

ooh vad gott min temlor :) vill oxå ha!!! jävla points!!! men det ingen ser finns inte :) hahahah ska äta massa temlor i smyg..

2009-01-22 @ 15:34:35
Postat av: thess

Åå så gott mums man blir ju helt beroende. Så fint golv ni lägger i klädkammaren:-) kan inte riktigt än förstå vart ni slagit ut väggar hmmm du får nog förklara hihi.

Puss gumman.

2009-01-23 @ 12:22:24
URL: http://prinsesstess.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack gumman, ja det kommer nog bli jätte bra! Va roligt vi ska ha, dansa i massor! :)

Va mycke projekt ni startat där hemma då! Spännande! :) Ses i morrn då stumpan! Kraaam!

2009-01-23 @ 14:39:18
URL: http://carolinespetz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0