Måndag...shoppardag...

Har letat ihjäl mig efter en vagn jag verkligen vill ha men den är slut i hela Sverige! Just nu är jag så frustrerad men har kanske kommit på en lösning...Vi håller tummarna...

Helgen bestod ju inte bara av jobb! I lördags ägde ju årets fest rum! =) Micke & Andreas hade 50-års fest (25+25) & vi hade jättetrevligt! Maten va super god & vi dansa så mycket att träningsvärken trängde sig på lite sakta på söndagen...hahaha Nu vill ni ju höra om kvällens katastrofer & ni hoppas säkert på ett o annat bråk men Icke sa Nicke! Tråkigheterna håller jag för mig själv men jag är så glad att "vi" inte va inblandade i nåt fylletjafs & inte heller stod nån av oss för nån fyllespya, vi va nyktra båda två! Vi dansa & dansa & dansa...höll oss så långt från omogna fylletrattar som möjligt var. Men bilder har jag!



Letar du efter Cristian? Har "han" gått in o gömt sig...? Robban kan nog hjälpa till o leta!



Tack för JÄTTEGOD mat! Carro, du är en riktig festfixare!



Va visst inte bara jag som tyckte om maten, men Patrik : man fick ta 2 gånger!



Hur orka vi förr...? HUR? =)



FÖRE!



EFTER!



Det här måste varit tidigt på kvällen då kvinnan fortfarande drack ur glas...



Glada grabbar!



JOO, vi hade så roligt! Eller hur Carro!



"-Bit ihop nu Fia" "-Nej Cristian, vi ler!"



En av många presenter!



Lugn Micke! Jag är ju gravid så Tequilan är säker hos dig! Eller inte...



*Kärlek*



Carro, du hade gjort så fint!! Vi hade jätteroligt!



Det så kallade "Tuttkortet!" OBS Alkoholfri öl! OBS! =)



Är det nån som kan fingerdansen så är det Fia! Tro mig! =)



SÖTNOSAR!



Gruppbild!



Hanna svängde sina lurviga, förlåt, krulliga!



Cristian blev DJ...



...till Fias glädje!



Micke skötte ljuset!



Okej, han dansade oxå! =)



Inga kommentarer!



Tyvärr...inga kommentarer igen...



1 gravid tjej, nej jag mena 2!



Ähh Öhhh mmmm jaaa  ähhhh ????????



Andreas visa städartakterna! Eller skulle det föreställa en dans?



Jaa du Robban, med ett leende kan man säga mycket! hahahaha

Synd att ni inte kunde komma Thessa & Frulla men nu får vi se fram emot ridlektionen! =)
Kvällen va kanon & det är tack vare dig Angelica som vi kunde gå överhuvudtaget!

Du lyckades få dom att sova...båda två! Bra jobbat & TACK FÖR HJÄLPEN!


Nu har Magnus åkt iväg...hoppas han kommer hem med en vagn! HOPPAS!

Ska börja med "Dagens Kundhistoria" Idag har jag ju varit ledig men tar en händelse från igår.
Kom in en dam på jobbet o frågar om jag kunde hjälpa henne med dammsugarpåsar. Självklart sa jag, det enda jag behöver är namn o nummer på dammsugaren. "-Det har jag tyvärr inget, men jag har ritat en bild på dammsugarpåsen" Där står jag, letandes efter "dolda kameran" & vet inte om jag ska skratta eller gråta. Vänta ska jag visa hur hennes bild såg ut.


Nu hade ju hon ritat av sin i "naturlig" storlek på ett vitt A4 papper så att det skulle vara lättare för mig att hitta den rätta påsen. Tack för hjälpen, nu vet jag precis vilken det är! hahaha

Maximillian har inte sovit på hela dagen o är grinigare än grinigast! Så det blir nog en tidig kväll för honom skulle jag tro!=)

Nu ska jag komma på nåt att äta till kvällen!

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, sköna bilder o sköna kommentarer :)

Dammsugarpås historien är ju bäst, fy fan vilket folk det finns :)

Hahha tack för 2 trevliga kvällar! Taccon var jätte god, som vanligt :) Hade bra gumman Pussokram!

2009-01-26 @ 15:46:05
Postat av: Jessica & Alva

Haha vilken nöt till människa!!

Är det bra med magen?

Vad var det för vagn ni ville ha då?



Kram från oss!

2009-01-30 @ 11:41:16
Postat av: Jessica & Alva

Grattis Maximillian på namnsdagen! Kram från Alva!

2009-02-01 @ 13:22:02
Postat av: Majje med sin sjuka dator

Kommer aldrig glömma den där dammsugarpåsen asså! :DD

2009-02-02 @ 20:05:42
Postat av: Majje med sin sjuka dator igen

Jag diggar ju gruppbilden mycket mer än den där sketna kassa bilden på dammsugarpåsen btw! Haha! Läckert asså!

2009-02-02 @ 20:09:48
Postat av: Jessica & Alva

Hörru vännen nu va det länge sen du skrev!!!!! *VÄNTAR* När ska vi ses då?? Kram kram

2009-02-03 @ 10:46:49
Postat av: Jessica & Alva

Grattis grattis gumman! Hoppas du har en toppen dag! Kram kram

2009-02-04 @ 14:05:21
Postat av: familjen stenbom.

HURA HURA HURA , GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN.

önskar familjen stenbom . :D

2009-02-04 @ 19:41:21
Postat av: Carina och staffan

Ett stort grattis

på födelsedagen.

Carina och Staffan.

2009-02-04 @ 22:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0