Snart fyller jag år! ...Okej...det är ett tag kvar...

Vi köpte en sån där apparat på Kjell så att man själv kan lägga in sina diabilder i datorn och det funkar ju även med gamla negativ! (Både glädjande o läskigt...) Anledningen till att vi köpte den va för att lägga in svärmor & svärfars diabilder i datorn, dessa brände vi sedan på en skiva o gav dom i julklapp KUL! Men innan vi visste hur man gjorde så testa Magnus på några gamla (?) negativ vi hitta! Och gissa vad det va?! Min 18-årsdag! hahaahaha Ja, på den tiden hade man ingen digitalkamera, då fick man snällt framkalla korten hos farbrorn i affären... Hahahaha Dom är lite gryniga nu men tänk på hur mycket damm dom samlat på sig under dessa ....hhmmmm... 8 år... VAAAA? 8 ÅR SEN JAG FYLLDE 18? OOPPPSSSSS...

Men jag bjuder på några här så får vi se vad mina vänner säger om dom....hahaha Tur att jag bor på landet säger jag bara! Ligger det hundbajs i brevlådan vet jag att det är du Johanna!!!!





Jag, Hella & Janni  =)



Jaa, Martina : du får väl säga till om chipsen tar slut...  =) Johanna ser ju glad ut iallafall!



Pelle & Johanna (Okej, nu förstår jag varför chipsen tog slut) PEELLLEEEE!



Janni du fuskar väl inte & sitter på en pall?



Man bli trött av att dansa Janni, skulle vilja se dom där movesen i repris! Martina & Erik räknar på fingrarna...undra vad det betyder? Antal chipspåsar Pelle ätit upp...eller...?


Lugn tjejer : maten kommer snart!



Paket! Massa fina paket! Jag som älskar paket!



Jag säger det igen : 8 ÅR SEN! hahaahaha



Alla hjälptes åt o laga mat (eller var är jag) =) Baha i mitten kom, laga mat, åt maten o sen va hon tvungen att jobba så hon missa kvällens bravader! =(


Åhh, vad vi hade roligt den där kvällen! NU ska jag skicka till dom på facebook så dom inte missar dessa bilder!

Snart kommer syster...måste hinna blåsa håret och så tyckte jag det lukta bajs när Maximillian sprang förbi... Var är Magnus när man som bäst behöver honom...!? hahaha

 Vem vet , kanske hittar några fler gamla negativ...Lugn Johanna, skulle aldrig va taskig mot dig & lägga upp nån bild utan att fråga dig först! Oooppsss, det har jag ju precis gjort!  =)

Hej hej

Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHAHAHA hämnden är ljuv!!:) Ps. vad FAN har vi för kläder på oss??? :D Jag var rädd när jag scrollade ner för man visste inte vad som skulle dyka upp hahaha KRAM!

2009-01-21 @ 15:45:02
Postat av: Anonym

OMG jag döööööör.. hur FAN såg man ut sen då... Men guuu jag är fortfarande i chocktillstånd... hahahahahha nu är det dags för mig att ta fram albumen ser jag... ojojoj... Jag har bilder som är gömda Sandra... Preskiberas inte sånt här... hahaha... KRAM

2009-01-21 @ 22:24:36
URL: http://jayjays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0