Blev en sväng till lekplatsen!

Blev en sväng till lekplatsen innan vi gick till affären. JA, han har olika vantar på sig. Av någon konstig anledning hittar man alltid udda par, men vante som vante!

   

 

 

Har en förkärlek för skidskytte. Som ni vet är jag ingen hejjare på skidor men älskar snö. Nästa vinter får det bli stuga i fjällen! Åhh vad mysigt det skulle vara. Men jag ger mig INTE ut i backen och jag åker ABSOLUT INTE lift! Finns flera anledningar till varför men den här toppar garanterat listan:



Undrar hur tankarna går i huvudet på han/hon som sitter kvar...

Bompa är väl sådär roligt idag. Jag tänkte han kunde somna skapligt så att jag kunde se Let´s Dance!

Svärmor ringde nyss o det enda jag hör i luren är Larz-Kristerz. 10 sekunder senare hör jag hennes skratt. Hon laga tacos o lyssna på gänget med sexigast outfit! Ibland undrar man om hon verkligen ska fortsätta äta dom där starka tabletterna hon fått för benet...? Vart ska detta sluta! =)

Nu kom visst lekleran fram...

hej hej

Kommentarer
Postat av: Mange

Ni är så fina...

2009-01-09 @ 20:32:38
URL: http://svesseman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahha vilken skön bild, jobbig sits han hamnat i där :) Jätte fina bilder på er oxå! :) saknar ju er! Kramis!

2009-01-10 @ 16:26:06
URL: http://carolinespetz.blogg.se/
Postat av: Moster Helene

skön bild!!!!!

Jasså svärmor Ewa lyssnar på dom sexiga killarna!?hehehehe....Larz Kristerz!!!!!

jag håller mej nog till dom yngre grabbsen(scotts)hihihi----är han snygg eller snygg----



kram

2009-01-11 @ 11:39:14
Postat av: Majje

Er unge e så hinmla sööööt! :)

Å tänk nu på vem det kom ifrån, haha!

Jag hade tyckt det varit lite besvärande (mer än annars då) om det varit så att jag tyckt något helt annat (vilket händer ganska ofta du vet).... Hehe!

Blir ju häftigt med 2 sötisar sen!



[Detta betyder dock inte att jag e redo för att bli barnvakt åt någon under 8 år]

2009-01-13 @ 07:11:55
Postat av: Svar till Majje!

Fasan vad det är roligta att höra att du tycker det. Jag vet hur mycket du älskar barn och jag älskar din min i kassan när det kommer en skrikig unge. (Håller-du-inte-käften-nu-ungjävel-så- proppar-jag-mun-din-full-med-skit-minen) haha Nej, riktigt så illa är det ju inte.! =)



Men 8 år Majje...? Ska vi säga 5...?

2009-01-13 @ 18:47:05
URL: http://maximilliansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0