Vem kan räkna? Inte dom från Blacka iallafall!

Nu är Inventeringen över! 7.30-23.00 igår. Kan det bli bättre?
Hur kommer det sig att man drömmer om det om natten sen, släpp mig du hemska dröm!
Satt ju mest på kontoret men mupparna som hjälpte till och som förövrigt va från Blacka (OBS! kom ihåg att vi är nyinflyttade o räknas inte till den skaran som inte kan räkna! OBS!) lyckades irritera mig ändå! Ska det va så jävla svårt att räkna? !Börja på 1 vetja  Min älskling lacka ur (inte roligt att göra andras jobb jag vet) men tyvärr missa jag utbrottet. När ska jag få se honom arg....? Kanske om jag räknar lite knas i affären nästa gång vi handlar? =)

Så skönt att dagen är över, Magnus börja 5 i morse o slutar 23.30 så han är tröttare än mig... (okej, tycker väl lite synd om dig då...)

Idag är vi hemma , jag o Maximillian. Får bli lunch o Hem till gården när han sover. Hem till gården är mitt favoritprogram alla kategorier! =) Efter lunch blir det väl att visa min konstnärliga sida med lekleran! Åhh måste erkänna att jag tycker det är lite jobbigt när färgerna blandas men det är något jag måste lära mig att acceptera! hahaha PSYKO!
"-Men Maximillian, måste du ha den lila färgen samtidigt, den kanske blandas med den oranga..." LÅT UNGEN LEKA SANDRA!

Nu lagar Maximillian lunch till mig på sin spis, gav honom några okokta makaroner. Får se hur lång tid det tar innan jag hör en makaron mellan hans tänder! SVAR : exakt 23 sekunder!

MAJJE: Du skulle önskat dig en ny dator av din älskade i födelsedagspresent, så du kan ta tag i det där bloggandet nu!

Och HELENE : du har en fungerande dator så nu kör vi, du måste ju ha massor med tid över nu när du inte röker längre! hahaha

Imorn blir det jobb innan mysmiddag med Fia o Cristian! Dom skulle ta med lite bilder från i måndags när dom va barnvakt, lägger upp dom vid ett senare tillfälle. Snodde dock 2 från Fias blogg! =)





Vilken toppen dag!

Nu är dom okokta makaroner "klara". Dom få som är kvar.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Majje

Vad skådar mitt norra öga.... En nordsvensk! Wheee! Jag ska snart fara till "min" lille pålle. :) Himla gött att det inte är så kallt nu!



Mjo, om jag nu fått en dator (jag fick ju en dyr extern hårddisk iaf) va fan skulle jag kontrat med DÅ? ångest En bil kanske? Haha!



Förresten måste vi ta en pysseldag snart! dunkar i näven bestämt

2009-01-13 @ 07:06:57
URL: http://kommer snart *I hope*
Postat av: Svar till Majje!

VAA? Fick du en extern hårddisk? Inte illa...inte illa alls!



Hörde jag ordet PYSSEL? Jag är på! Ska vi hålla till i mitt pysselrum? Eller vi kör hemma hos dig så kan jag se hur du bor för det är ju på tiden! Är ju ...vad säger man ...; ASNYFIKEN!



Ses imorn!?

2009-01-13 @ 18:51:32
URL: http://maximilliansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0