Aj....

Åkte in till ÖoB i morse, syster hjälpte mig fylla vagnen innan hon börja jobba! TACK! Gör absolut ingenting om du betalar oxå nästa gång...bara en tanke...! =) Köpte lite "bra-att-ha-saker". Måste ju fundera på att packa väskan till sjukan för jag har INTE tänkt va gravid länge till...

Sen ringde Cristian o fråga om jag skulle med till Biltema. SJÄLVKLART! Lyssna på jättebra musik i bilen...eller INTE! Tur att sällskapet va bättre och för att inte tala om färdgodiset! Det finns alltid en anledning till att äta godis har jag kommit på...!

Hämta Fia på jobbet och drog oss mot Skärblacka! Järngänget följde med in på dagis o hämta plutten, som mest såg ut som ett frågetecken när mupparna stod där PÅ HANS DAGIS! Chocken släppte när vi kom hem: "-Fia o Cristian kommer snart, dom skulle bara tanka bilen mamma." hahahaha Om vi säger såhär, han väntar fortfarande.

Mamma kom förbi med rabarberpaj, (TACK!!!) sparar den dock till imorn, Maximillian vräkte i sig 7 pannkakor och jag vill gärna kunna sova lite inatt! hahaha

När jag kom hem satte smärtan in på riktigt, det fanns inte en chans att jag kunde gå och Maximillian tycker väl inte att det är så där SUPERSKOJ när jag måste ligga ner...Man känner sig ju inte precis som världens bästa mamma men jag har inget val, så det är inte bara för min egen skull jag vill föda nu...

I morse sa jag till skrutten att han skulle gå o tvätta sig efter frukost,
fick till svars:
"-Visst stora bossen"
Han log mot mig innan han gick in på toaletten.
Jag bara stod där och visste inte om jag skulle skratta eller gråta.
HAHAHAHA
Kan det va pappa som lärt honom? Hmmmm?
HAHAHAHAHA

Har ju fått för mig att jag ska sy min egna skötväska...jag hör nästan hur ni skrattar nu...! =)
Men jag ska göra ett försök med mitt för tillfället underbara tålamod!

Hitta lite bilder från Magnus gamla mobil på min älskling när han va en plutt!
Åhh vad jag älskar min underbara prins!

Maximillian 3 månader


Maximillian 3 månader

Snart har vi en liten bebis härhemma igen och gissa om vi längtar,
vi hade ju "sån tur" med den första pärlan som
en viss Robert Melo en gång sa!
Hoppas vi har samma "tur" denna gång!
hahahaha


Älskar dig oxå!

Ha en bra kväll mina vänner!

Kram S

Kommentarer
Postat av: Helene

Hej! Vad mysigt ni har, Maximillian o du, med pyssel o utflykter :) Tänk vad fort det gått, känns inte alls längesen jag såg "stickan" på din blogg.Vilken datum är det sagt att bebisen ska komma?

Tack för inbjudan, vi kommer jättegärna =) Jag har inte pratat med "bonusfamiljen" än, men jag träffar Tina på lördag, så då ska jag framföra det.

Ibland ångrar jag att jag tagit på mej så mycket på jobbet, men samtidigt är det ju roligt. Jag har blivit en j...l på att räkna till tio. Hihihihi Jag är väl en sån som måste va engagerad i jobbet, för att tycka det är kul, men ibland känns det ju motigt, men det där vet du ju hur det är ;)

Lycka till med bebisen om vi inte hörs innan!

Hälsa familjen så gott

Bamsekram Helene o Tommy

2009-05-21 @ 07:59:48
URL: http://sivsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0