Är maten klar snart????? =)

Sitter o väntar på att dom stackars grillbitarna som ligger o gosar sig på grillen ska bli klara! Åhh vad gott!
 Idag blev en slappardag (för mig , inte Magnus) hahaha Vi åkte in till Returpunkten en sväng + en fika hos Eva hann vi oxå med! Maximillian ska sova hos farmor o farfar i helgen när Magnus jobbar så då får
jag verkligen en chans att vila och tro mig : DET SKA JAG! =)

JAG VILL FÖDA BARN!!!!!!

Va hos barnmorskan igår, Maximillian följde med som moraliskt stöd! =) Trodde han skulle sitta still på stolen därinne med tanke på att han aldrig varit där förrut, men ack så fel jag hade! Och tro inte att
han blev orolig för sin mamma när Madeleine stack mig i armen o tömde mig på typ allt blod jag
har i kroppen (ÖVERDRIVER SOM VANLIGT), nej nej, han såg mest skräckslagen ut när jag skulle kissa i
plastmuggen! Men tillslut sa han :
"-Du får det mamma,du får kissa däri."
På vägen hem va det nån som ville ha McDonaldsmat och det sa ju inte Maximillian nej till! hahaha

JUst det: I torsdags luncha jag med Carro & Madde men innan dom tog sina fina rövar ner till stan så gjorde jag livet lite roligare för Cristian på Kjell! =) Åhh, jag hade så ont i magen så jag satte mig på en stol i mitten
av butiken och tyckte synd om mig själv.... Kunderna titta lite konstigt på mig, inte fan trodde
väl Agda 95 att jag skulle låta henne sitta??? BIG MISSTAKE AGDA!



 


Lördagen va HELMYSIG! Fia o Cristian kom ut o vi grilla. =) Chips o blommor hade dom med sig och sånt gör mig LYCKLIG!!!! Det blev en heldel skratt och lite prat om moderkakor & vatten som går till till Crilles stora skräck!
Tänkte ju inte på att vi satt o åt ju, eller hur känslig får man va? =)

Vi rulla köttbullar hela familjen häromdagen vilket är jätteroligt för Maximillian hatar att bli
skitig om händerna!!! Hahaha Vad vi skratta åt skrutten, men han fick till ett par,
och vem har sagt att dom måste vara runda?








Nu ska jag äta, svårta att skära köttet med bara en hand!

Tack alla ni som kommenterat mina bilder! Det värmer!

Majje: om du får för dig att baka nån mer dag så vet du var jag bor! =)

Kram S


Kommentarer
Postat av: Bakerskan

Jo... jag göööör ju det!

Å jag tänkte berätta en hemlis här... Jag saknar nästan jobbet lite. ÄR DET FEL PÅ MIG? :(

2009-05-13 @ 18:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0