Muffins är ju ALLTID gott!

Hej! Idag åkte jag o mamma hem till mormor en sväng medans Maximillian va på dagis. (Säg INTE det till honom!) Mamma laga leverstuvning, det va gott kan jag lova, tur att det finns en matlåda i kylskåpet jag och Maximillian kan svulla i oss ikväll!
När vi gick ifrån mormor, som bor i Hageby, tänkte vi gena genom centrum men där fick vi inte komma in! Hade varit ett rån där bara en stund efter att vi varit där o köpt lever. Läskigt men allt hade tydligen gått bra, nån fjant med rastaflätor som trodde han kunde råna en värdetransport, bara det att han tappa båda väskorna när han flydde. Vilken stolpträff!

Jag o min älskade son har precis ätit x antal muffins! Vi baka lite muffins efter dagis, vi brukar göra det när det regnar. HAHAHAHAA Inte trodde ni väl på det? Sanningen är att vi baka men tro inte att det händer ofta, jag är ju ingen konditor precis! =)

OBS! INTE MIN HAND! OBS!


PÄRONPRINSEN!




Magnus jobbar MASSOR den här månaden men igår va han hemma en stund på kvällen och åt middag med oss! Imorn kommer han hem igen och kanske, BARA KANSKE, ska jag laga ihop nåt gott...? Eller ska jag spara leverstuvningen tills imorn o säga att jag har lagat den? Hmmmmm Det skulle han aldrig gå på.... hmmmmm....vi får se....
Vi (okej Magnus) satte upp tavelväggen igår som jag ska ha på Mollys rum, nu fattas bara lite bilder. Några av bilderna Fia tog på mig ska förstoras + lite bilder på skruttan när hon kommer såklart! Fick några av bilderna av Fia igår och hon visste verkligen vad hon gjorde! Bjuder på några här!











Visar en bild på tavelväggen oxå, kommer bli jättefin med svartvita bilder i. Tror ni inte?



Undra om vi orkar nån mat, så många muffins som vi smällde i oss...

Kram S
 

Kommentarer
Postat av: Majjen

Jag håller på att baka nu jag med. :) Ska bli hallon/chokladkaka jag såg i en bilaga i helgen. :) Kanske jag bjuder mina nya jobbarkompisar imorn, vi får se ;)

Tavelväggen blev ju kanon! I love svartvitt!

Å Sandra-bilderna blev med jättefina! Du borde ha håret sådär mer ofta! :)

2009-05-05 @ 18:03:46
Postat av: Moster Helene

Jättefina bilder på dej!!!!!



du måste komma hälsa på hos mej snart...för nu har jag fått klart äntligen,,,,,



kram hälsa dom andra i blå huset!!

2009-05-05 @ 18:48:22
Postat av: Anonym

Jätte fina bilder sandra :) Å va fint Mollys rum har blivit! Du är så duktig du, o muffins har du bakat, så händig så :)) Kramar i massor!!<3

2009-05-06 @ 07:38:15
URL: http://carolinespetz.blogg.se/
Postat av: thess

hej vännen, ååå så fint lillprinsessan kommer att få i sitt rum:-) & bilderna va ju huuuur fina som helst,,du är ju hur fin som helst, ser så otroligt fräsch ut.

Jaa eller hur, 3/18 inte illa pinkat haha.

Ha det så jätte bra nu,,,saknar er. PUSSS

2009-05-06 @ 15:37:21
URL: http://prinsesstess.blogg.se/
Postat av: evelina

va fina bilder det var! längtar till han få se henne :D

kram.

2009-05-06 @ 16:18:15
URL: http://ewelinaliciouz.blogg.se/
Postat av: Helene

Hej! Vilka jättefina bilder på dej, det är ju inte alla som har en egen fotograf :) Tavelväggen är också jättefin, du är så himla duktig på sånt där med inredning och pyssel.

Saknar dej på jobbet, men jag förstår att du inte saknar jobbet. Hoppas vi ses snart

Ha det bra o hälsa familjen

Kram

2009-05-08 @ 07:19:03
Postat av: louise

Vill bara säga att dina bilder är jätte fina hoppas allt kommer gå bra. hej hej

2009-05-08 @ 22:26:53
URL: http://louisetjader.blogg.se/
Postat av: Angelica

En stolt lillasyster till en vacker storasyster <3

2009-05-13 @ 21:38:01
URL: http://filippasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0