Personlig fotograf! Dä ni! =)

Igår åkte jag in till Fia och lät henne se min ähh mmmm ähhh jaa "kropp"... Hon hade lånat Cristians kamera för att ta lite bilder på mig o mitt bihang. Hon gjorde ett strålande jobb och längtar tills vi får se dom i färdigt format! När jag kom dit hade hon förvandlat datarummet till en fotostudio =) Fram med lakan och bygglampan!





Hahahahhaha
Efter fotograferingen gick vi ner på stan, köpte med oss sallad o satte oss i solen o njöt!

Maximillian o jag är ensamma hemma nu i 2 dagar, Magnus jobbar nästan varje dag i Maj =( Sen tror stackarn att han ska få semester! hahahaha DREAM ON!
Men vädret är ruggigt så vi håller oss inne och myser istället för att mysa på tomten. Bäde jag o Maximillian känner oss lite halvsjuka.

Måste ju visa några bilder från killarnas fågeljakt!




Nu biter jag mig i läppen kan jag lova!


Åhh vad jag vill föda barn snart, känns som jag varit gravid i 2 ½ år snart! Men det flyter på trots foglossning och en hemsk halsbränna! Inget vatten i kroppen ÄN och det är jag mycket mycket tacksam för! Men 1 ½ månad kan jag vänta, ska bara hinna göra en gipsmage innan hon ploppar ut. Vi gjorde ju en på Hanna när vi fixa hennes babyfest o den blev jättefin! Thessa har oxå en så nu är det min tur att avgjuta kulan!

NU är tvättmaskinen klar hör jag, hänger den ute (inte tvättmaskinen, tvätten!) och hoppas på regn INTE!!!!!!
 Vill sätta upp tavelväggen i Mollys rum oxå men vetifan om jag ska gå nära en hammare med min stubin, förlåt; min KORTA stubin. Risken för alldeles för många hål i väggen finns ju....hmmmmm....
(Snart ringer Magnus med skräck i rösten och ber mig att INTE leta upp hammaren, ska vi slå vad..?)


Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Majje

Är du säker på att det var fåglar de tittade efter där i skogen...? Hrm.

Fick du ingen avskedspresent eller så från jobbet? Hur länge har du jobbat lixom....? Galet!



Tänk om jag skulle ta å impulsbesöka er nån dag... För sånt hatar jag nämligen själv! Haha!

2009-05-03 @ 19:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0