Ses vi på Maxi vid 9:30?

Snart ska jag lämna plutten på dagis, vilket känns mycket skönt då han  tjatat sen 05:30 att han ska dit! =)
Sen åker jag in till Maxi om nån ska med! Bara att höra av sig!

Maximillian är svullen på ena ögat =( Ska ta ett snack med dom på dagis, hans förklaringar till VARFÖR skiftar lite om man säger så...Först hade ett djur bitit honom, sen hade Alexander slagit honom (Alexander-stackarn va inte ens på dagis igår) och sen hade Tyra slagit honom (en snorig liten tjej som inte ens når upp till höften på honom...tveksamt)...Vi får se vad dom säger, vi avvaktar iallafall, han verkar ju inte lida av det iallafall...

Ses på Maxi sen! Nu ska vi kamma våra burr!!!!!

Kram S

Kommentarer
Postat av: Majje

Då hade jag min hemska Classe-redovisning som jag helst inte vill uppleva igen... varken perioden eller redovisningen, fan, hatar att vara så nervös! :D



Du PULLAN. Vad hittar du/ni på den 21:e, Kristi heavenrace-day you know... Ska vi leka då? :)

2009-05-13 @ 18:56:04
Postat av: Anonym

Åh va synd, ja skulle gärna tagit en sväng på Maxi men idag blir en hemma dag idag! Är ju sjuk eller nått lustigt! Men vi får höras av, i helgen är vi ju i sthlm men nästa vecka kanske vi kan ses??

Hihi stackars maximillian de kan inte va lätt att få stryk av både djur o tjejjer ;)

Massa kramar!

2009-05-14 @ 13:39:27
URL: http://carolinespetz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0