Snart får han ett syskon...men tills dess blir det att leka med katten!

Usch vilken tråkig dag, vädermässigt alltså! Vi har bara varit inne o målat o pysslat, Maximillian gjorde en jättefin kikare åt sin pappa som han tydligen ska ha på jobbet. (Den är gjord av en tom toarulle så vi får väl se hur det blir med den saken) hahaha Fin va den iallafall!

Så ute har vi inte varit idag, visar istället lite bilder från i fredagsmorse! Maximillian mer eller mindre tvingar Simba att hoppa med honom. Katten är ju så dum att han inte går ner, han tyckte nog i ärlighetens namn att det va ganska kul att studsa omkring...Joooo, han är ju lite speciell den där katten! =)







Vårt fina körsbärsträd som blommar så fint! Ja, iallafall tills Maximillian fick tag på en boll och sköt ner dom stackars blommorna...Vi får ta till hoppet när det gäller körsbär i sommar!

Nu ska vi leka med trolldeg innan det är dax att äta!

Måste bara visa vad som stod utanför fönstret alldeles nyss:


Vet inte vem av oss som va mest sugen men jag säger såhär: Skulle INTE tacka nej till glassbåt just nu, inte en mini-maräng-cup heller...eller en sandwich.....åhhh shit vad sugen jag är på glass!!!!

Kram S

Kommentarer
Postat av: thess

Haha det trodde du va....så himla haj är jag INTE på latin, tur att det finns Google ler

Här är det bra, magen växer så det knakar i fogarna..

Jag är ledig Torsdag den här veckan, lust att ses??

Javisst är de söta de små kusinerna :-D

Nu ska jag stadga bäckenet & ta hand om lilltrollet.

PUSSSSSS

2009-05-18 @ 20:21:46
URL: http://prinsesstess.blogg.se/
Postat av: evelina

jag såg att du hade kommenterat på angelicas blogg , Jag kan göra en heater till dig också om du vill det?:)



kram.

2009-05-18 @ 23:00:16
URL: http://ewelinaliciouz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej vännen min!

Magen palla knappt trycket, men fick nån medicin av min käre kusin så magen höll sig i chack, men det blev inte nån tequila för min del inte :) hähä, men trevligt som fasen hade vi iaf :) Hoppas du mår bra o att bebisen mår bra där inne i magen :) Klart vi ska ses! Vad sägs om Torsdag dag? jag är ledig då :) Hör av dej! Pussokram!!!!

2009-05-19 @ 17:19:38
URL: http://carolinespetz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0