MYS!

Igår stod det Picknick på schemat! Drog ihop tjejorna o åkte till Löfstad slott för god mat
 o MYCKET trevligt sällskap!
Vi delade upp oss i båda cabarna och med vinden i håret hade vi jätteroligt på vägarna! hahahaha
TACK FÖR LÅNET AV BILEN SVÄRFAR! (Han har dock inte en aning om att jag lånade den
men för att hålla hjärtat hans i schakt är det bäst att tala om det efteråt) hahahaha

Det blev mycket prat men även lite kiss bakom träden.
Varför blir man som kissnödigast när det inte finns nån toalett i närheten...?

Sen gled vi till Svärtinge för att kolla var syster ska bygga hus!
Det kommer bli jättebra det där! Va ett mysigt litet samhälle och det tog inte alls lång tid från
Svärtinge till Skärblacka om man tog motorvägen, vilket är ett PLUS!







 
 

SJÄLVKLART va det en fågel som bajsade på mitt ben! Kan ha kommit på Fias revbenssjäll men det är inget vi talar högt om såhär efteråt! hahaha (Det gjorde självklart inte det) =)



Agge, Henka o Filippa kom o lämna vaggan vi ska ha i sovrummet! Det är ju dax snart! TACK!
Sen blev det att städa altanerna som va helt fulla med frömjöl USCH! Hann även plantera min tomatplanta och så lite gräslök (eller dom  fröna jag hann ta innan Maximillian hällde ut hela förpackningen i gräsmattan) hahaha


 

På kvällen fick jag RYCKET! Jag gjorde skötväskan jag skrev om! Tror inte riktigt själv att det är sant men här är den iallafall... Ska bara fixa till en "låsanordning" av nåt slag, kardborreband? knapp? Vi får se... 





Har inte duschat än så hoppar in i den innan Magnus kommer hem från jobbet, han slutar lite (mycket) tidigare  idag så vi kanske ska passa på att umgås, det va ju ett tag sen...=( Men snart är han ledig LÄNGE!

Oj, vad det regnar...kan jag lura i killarna en pysseldag...? Eller har dom tröttnat på mig o mitt pyssel?
Jag känner att kroppen min skriker : VA STILL IDAG SANDRA! JAG HAR ONT, KÄNNER DU INTE DET?
Jo, det känner jag.... =(

Förresten : Thessa, du va jättefin! Verkligen jättefin!!!!! (ni andra oxå självklart men hon va finast!)  ;)

Kram S


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för en helmysig picknick! :)Kunde ju inte ha blivit bättre!



Men du skötväskan blev ju över förväntan, faktiskt riktigt snygg :) Den ska du va nöjd med!



Hade bäst "the big boss"!

KRAMAR!!

2009-05-22 @ 13:17:27
URL: http://carolinespetz.blogg.se/
Postat av: Jessica & Alva

Ojjj vilkrn fin Sandra! ;)

Va mysigt det såg ut!! Saknade dock ngt kort på dej!!! ;)

Kram kram

2009-05-22 @ 15:13:44
Postat av: Cristian

Tjena Bossen!



Personligen tycker jag att en skötväska är rätt överskattat, tyg i största allmänhet är ju väldigt töntigt, för att inte tala om hur totalt ointressant det är...



Har jag berättat att jag har tävlat i bågskytte!? ;)



Kram sej

2009-05-22 @ 15:43:48
Postat av: Helene

Hej gumman!

Vilka fräna brudar ni är ;) Åka på picknick i värsta bilarna!!! Blir ju bara lite avis hihihi

Det är inte så att dessa bilar är lediga till studenten? Vi har ju två pojkar o inga fräna bilar...

Vilen fin skötväska du gjort =) Vart får du allt ifrån??

Men du måste ta det lugnt ibland med och vila!!!



Sköt om dej

Kramis

2009-05-26 @ 18:31:27
URL: http://sivsdotter.blogg.se/
Postat av: evelina

sv: ja jag gör en åt dig , säg färger, tala om vilka bilder du vill ha så gör jag det när jag har tid =)

och jag mår bra , bara väldigt trött, ska stända av datan och sova nu. Men ja skriv hur du vill ha det så gör jag det när jag har tid som sagt , hehe.

HA DET BÄST!!! <3<3<3<3

kram.

2009-05-26 @ 22:26:02
URL: http://ewelinaliciouz.blogg.se/
Postat av: evelina

sv: ja jag gör en åt dig , säg färger, tala om vilka bilder du vill ha så gör jag det när jag har tid =)

och jag mår bra , bara väldigt trött, ska stända av datan och sova nu. Men ja skriv hur du vill ha det så gör jag det när jag har tid som sagt , hehe.

HA DET BÄST!!! <3<3<3<3

kram.

2009-05-26 @ 22:26:10
URL: http://ewelinaliciouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0