Hör ni...? Inte ett knyst... =(

Nu sitter jag härhemma...ensam...eller katten håller mig sällskap. Va o lämna Maximillian hos farmor o farfar förrut, han har tjatat ett tag nu att han vill sova hos dom o idag blev dagen då hans önskan gick i uppfyllelse! Sen ska jag få chansen att få lite egentid, lite tid till att inte behöva göra nånting...Hur ska detta gå? Jag saknar honom redan... =( Men jag får lägga min saknad åt sidan och bara ta det lugnt nu när jag får chansen... (har redan varit o pillat på tvättmaskinen...BRA SANDRA BRA..fyyy)

När jag hämta plutten på dagis i onsdags så hade jag fixat picnic och planen va en mysig eftermiddag på Löfstad slott! Väl framme kom... GISSA! Regnet!!!!!! hahahaha Vi fick sitta under filten och mysigt va det iallafall! Lite regn har ju aldrig hindrat honom från att spela fotboll så det hann vi med oxå!















Kissbilden lär jag kanske få ångra men tur att ungsorken bara är 3år, 14 hade nog varit lite mer känsligt! =) Blir att spara till studenten iallafall, helt säkert!


Mina fina blommor jag fick! (jaa, dom lever fortfarande, ingen gammal bild!!!!!)


Vad ska jag göra nu då? Jag hoppar i pyjamasen o kryper ner under täcket...JAA DET GÖR JAG!!

Men ha en bra dag!

Majje: Tyvärr är jag bokad den dagen =( Skönt att slippa "Clas" nu, men du : vad är det för konstiga tankar du har ang jobbet???? Hur dåligt minne har du egentligen? VAD är det du saknar? det här måste vi prata om...det är ju allvarligt ju....Får boka in en annan dag, vi tar en dag då du bakat! =)  

Har jag sagt att jag vill föda barn nu...? Eller måste hinna göra gipsmagen först...sen föda barn!

Maximillian kom till mig häromdagen :
"-Mamma, kan du duscha med mig?"
"-Men älskling, tror du mamma får plats oxå?"
"-pappa får ju plats"

HAHAHAHAHAHA UNDERBAR!

Kram S

Kommentarer
Postat av: thess

Fina bilder på världens sötaste kille:-)

Mysigt med picknick:-D Ha det så skönt på din "alldeles egna" dag gumman & du....strunta i tvätten nu ok:-P PUSS

2009-05-16 @ 18:49:06
URL: http://prinsesstess.blogg.se/
Postat av: farmor

vilka härliga bilder på lillskrutten ni verkade ha en mysig utflykt i alla fall kramis på er

2009-05-18 @ 17:10:54
Postat av: farmor

Vilka härliga kort på lillskrutten ni verkade ha mysigt på utflykten i alla fall kramis på er

2009-05-18 @ 17:13:39
Postat av: Crille

Vill bara meddela att jag (säkert Fia också!) saknar dig och din dampfamilj! Vi får ses snart!! Kräm

2009-05-18 @ 20:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0