Från grönsak till datanörd

Måste skriva lite fort, Hem till gården börjar snart!

Som ni kanske märkt har vi legat hemma sjuka allihop, eller Magnus är ju ioförsig aldrig sjuk! (?)
Har inte haft nån lust att skriva, hade bara låtit typ såhär:

"Ojjj vad ont jag har i halsen"

"Stackars snoriga Molly"

"Maximillian skulle behöva hostmedicin"

"Magnus va på apoteket förut"

"Jag har ont i hela kroppen, HELA kroppen"

"Magnus va på Apoteket förut...igen"

"Vad tråkigt det är att bara ligga hemma"

"Vi har sett Nils-Karlsson-Pyssling ca 23 gånger, kan vi byta nu Maximillian?"

Ja, ni ser, inte speciellt rolig läsning va! ;)

Men idag mår vi mycket bättre så Maximillian fick gå till dagis idag, det behövde han! TRO MIG!!!!

Hade besök häromdagen (hoppas ni inte blev sjuka men vi pussades ju inte! ) haha
Kom fram till att börja ha "Pyssel-junta" istället för sy-junta!
Så den 25:e smäller det! ÅHH VAD SÅNT GÖR MIG LYCKLIG! =)
Förresten: tack för den fina presenten och hoppas du fortfarande har 10 tår! =)

Och till nåt tråkigt:

Fick mens igår....

Och till nåt ännu tråkigare:

Lämna in min bil... -6000:- på kontot...

Men annars är allt TOPPEN! Känner mig som en ny människa
(shit, kanske inte skulle ha skrivit så...vad ska jag nu skylla på när disken eller dammsugaren ropar...?)




Maximillian köpte en ny blomma till sin mamma när dom va på Apoteket för ett par dagar sen! Den andra råka visst dö...kan inte riktigt förstå, rosor dör väl aldrig...
BÄSTA MAXIMILLIAN!

Här har ni 2 sjuka barn som tittar på ...gissa....

NILS-KARLSSON-PYSSLING!



Shit, nu har jag missat 5 minuter....=)

Ha en bra dag!

Kram S



Kommentarer
Postat av: Syster

Hello sister =) hoppas allt är bra med er,vill ju ses snart.På sändag blir det bowling och käk hoppas jag,jobbar ju fredag och lördag så behöver lite socilaliv känner jag.Men jag ringer imorn,jobbar 9.30-19.30, jippei =)) sov gott och pussa mina guldkorn från mig, äcsh ge Magnus en puss me =))

2009-10-08 @ 21:15:33
URL: http://filippasmamma.blogg.se/
Postat av: jenny

Onsdag skulle passa jätte bra, ska vi höra med Elin oxå. Kan ju vara trevligt..kram på er

2009-10-09 @ 08:17:20
URL: http://jensssan.blogg.se/
Postat av: Majje

Men attans, pyssel-junta har ju JAG tänkt på med. Haha! Vore skitkul att pyssla i grupp mer ofta haha. Blir kanske inte så mkt gjort men man har himla trevligt å kul - jag lovar! :D Har bara inte så mkt pysselplats hos mig så jag kan inte bjuda så många. :/



Skönt att ni mår bättre nu! :)

2009-10-09 @ 13:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0