Nicke Nyfiken o en filt

Sitter i soffan.
Nicke Nyfiken på tv´n.
Molly sover.
Magnus är i garaget.
Maximillian är överallt.

Magnus ska åka cross snart o efter det åker jag hem till Fia!
Och myser i hennes (förlåt: deras) undebara soffa! <3

Min bil är inte klar ÄN.Dom hitta visst LITE till..och det innebär att det visst kostar LITE mer...
Men det är bara att betala o se glad ut...
Ser ni hur jag ler...!?

Igår va det familjemys för HELA SLANTEN!
Det finns verkligen inget bättre...
Och god mat hade jag lagat oxå! (hahahah ja vet; fult att ljuga men vad fan.)



*KÄRLEK*

Ha en bra dag!
Kram S


Kommentarer
Postat av: lejonheart.blogspot.com

så duktig och försiktig er kille verkar vara med sin lillasyster...gissar att han är något stolt över henne..

2009-10-24 @ 10:31:42
Postat av: Fia

Tack för i lördags vännen! Mysigt värr, får vi snart göra om! Kramar

2009-10-27 @ 10:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0