Världens bästa Maximillian!



Maximillian o Magnus va på Maxi o handla häromdagen, och när de gick förbi blomsteraffären sa Maximillian att han ville köpa blommor till sin mamma! VÄRLDENS BÄSTA MAXIMILLIAN! Det hela sluta med att Magnus (va tvungen) att köpa han mä! Älskling! =)

A´la Maximillian:

Vi sitter o äter frukost han o jag. Han tyckte att han hade viktigare saker att göra (typ kolla så tv´n fungera) så han säger:

"- Jag vill inte ha mer"

Jag tittar på honom med höjda ögonbryn o säger:

"- Men älskling, du måste äta lite till"

Han säger UTAN att titta på mig o med en överlägsen ton samtidigt som han börjar gå ner från stolen:

"- Jag vill inte äta mer, nu har vi pratat om det färdigt..."

Och sen går han...han går in o tvättar sig, kommer ut från toan o tittar inte ens på mig. Det va liksom inget snack om saken...

Who´s the boss?
Inte jag tydligen...

Hur kan man låta bli att älska en sån unge...?
Jag kan inte det iallafall...



Maximillian precis hemkommen från BB
                      *LYCKA*

Kram S

Kommentarer
Postat av: farmor

Jaa de är ju de jag säger världens goaste Maximillian har svar på allt.Kramis på er.....

2009-09-22 @ 22:12:40
Postat av: thess

Du är oxå BÄST gumman =D

Vilken underbart söt liten herre..haha.

Jaa vad gör man...man kan ju inte låta bli att skratta åt dem. PUSS

2009-09-23 @ 09:33:49
URL: http://prinsesstess.blogg.se/
Postat av: jenny

Att dom har vilja det är ju inget snack om saken, men ibland har man svårt att låta allvarlig för man vill igentligen bara skratta åt dom ibland. Ha det bäst kram

2009-09-23 @ 09:59:52
URL: http://jensssan.blogg.se/
Postat av: Fia

Åh här sitter jag hemma med mjukiskläder, morgonrock och en filt och bloggknarkar! Tusen tack vännen för att jag får skratta.. Maxen, vilken kille =) Världens bästa botemedel mot "knorr och tryne" förkyldningen!! Kramar

2009-09-23 @ 11:29:56
Postat av: virre

visst finns det ingen som e så spontan och ärlig som våra små liv...jag väntar bara på de första kommentarerna jonte kommer att fälla. och sandra det är sant man kan inte låta bli att bara älska de små satarna...kram

2009-09-23 @ 19:37:36
URL: http://lejonheart.blogspot.com
Postat av: Jack

Härlig blogg ;)

Händer idag :D?

2009-09-25 @ 13:52:51
URL: http://paraplyjack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0