Orka titta ut genom fönstret

Vill ni veta...? Jag har fortfarande pyjamas på mig...
Jag vet inte...bara orkar inte byta om, den är ju så skön och någon dag om året kan man väl få ha det?

Muffins baka vi nyss o stoppat i oss dom har vi oxå redan gjort...

Köket kommer på torsdag! JIPPI!
För usch som det ser ut härhemma nu, vi (haha nu skrev jag så igen, menar självklart Magnus) började med lite förarbete .....brrr vill inte ens gå ut i köket just nu....
Om någon av er har en vän som har en vän som känner någon med ett trollspö RING MIG!

Tänkte imorse att jag skulle framkalla lite (?) kort på nätet och det skulle ta 8 timmar att bara ladda upp dom? VAFAN, missa dom att 1:a april va i torsdags?
Men jag väntar så snällt...

På fredag ska jag dricka lite vin o umgås med fina tjejer!
Får se om dom vill fortsätta umgås med mig efter att jag nu lurat med dom på Vårruset!?

Maximillian va ju sjuk i torsdags när dom skulle vara påskkärringar på dagis och när
"kärring" efter "kärring" knacka på dörren säger han:

"-Mamma, jag vill oxå bli tjej o vara sådär fin!"

Vet inte vem som tuttar i honom det där jävla skitsnacket om tjejsaker o killsaker...sak som sak! GRRR

Men på den trevliga påskmiddan hos svärmor o svärfar fick han lite smink i ansiktet



Nej, jag nyper honom INTE i stjärten och tvingar honom att le!
Vad tror ni jag är för morsa egentligen!
Fy på er!
*LOVE*

Har pms'at sönder Magnus idag tror jag...
Hoppas han fortfarande älskar mig imorgon...
Snälla ge mig pms-tablett! Vad somhelst!




Han nämnde nåt om att beställa hem en lustgasmask...
Inte kan han ha menat allvar...Eller...



Nu ska jag boka platser till VårRuset! Vi ska bara komma på ett lämpligt namn först!
MYCKET ROLIGT SKA DET BLI!
Om inte för oss så för alla andra!

KRAM S


Kommentarer
Postat av: Pappa Magnus

Det där är min familj ni... Den bästa.

Älskar er... Puss på er !

2010-04-08 @ 19:43:16
Postat av: rino

tack för din fina kommentar på min blogg:-)



heja pojkar som vill vara "fina"!

2010-05-04 @ 21:17:33
URL: http://rinosyr.wordpress.com
Postat av: Syster

Kärlek till dig bästa syster <3

2010-07-18 @ 19:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0