Steker pannkakor...

Molly är glad.
Molly leker på Maximillians rum.
Maximillian är mindre glad.
Molly leker på Maximillians rum.

Men dom kommer så bra överens, han behöver bara sätta på sirenen på brandstationen så dansar hon glatt! Mamma älskar verkligen sirenen!





Igår va Carro här o gladde mig o Molly. Vi käka våfflor och kladdkaka! MYS! Hon hade köpt med sig choklad som vi tyvärr inte hann äta (jo, du tänker rätt: jag svulla i mig den ganska snabbt efter att barnen somnat!) Tack för igår vännen!

I måndags va järngänget här o höll låda! Vi åt mest (som vanligt), prata strunt men kom fram till EN vettig sak iallafall: ULLARED NÄSTA ONSDAG!
BRA Sandra, det är ju säkert gratissssss! haha Men kul!

Förresten : Vill ni ha pussar och kramar av Madde? Vinn ett bud på auktion så skämmer hon ut dig mer än gärna! PUSS!

FAN, NU BRÄNDE JAG EN PANNKAKA!

För er som missat:



Carro skrev på sin blogg att jag träffat min stora idol. Idol, pojkvän, älskare...you name it!

Nu är pannkakorna klara och endast en ligger i en hög i slasken!

Kram S


Kommentarer
Postat av: Mankan

mmmm va söta dom är våra barn, de har vi lyckats med.

Saknar er...



Pusss pussss

2010-03-24 @ 19:01:50
Postat av: Jessica, Alva och Vilmer!

Vännen va du är söt.. Hihi vilket roligt inlägg.. vore mysigt med en promenad eller nåt nån dag!

2010-03-24 @ 21:21:42
Postat av: carro

Åh har du börjat blogga igen! Guu va roligt :)



Den där beckham är ju en riktig snygging du sandra ;) hahahaha vilka närbilder du fick till på din älskare ;)



Å tack för senast nu längtar ja till vinkvällen :)



Hur går det nu då där hemma utan karln? Är du helt slutkörd nu? :) haha ring om du behöver avlastningshjälp ;) haha!



Å hör av dej om de blir nån mer loppis eller auktion, eller föresten vågar man de om Madde är med? :)



KRAM på dej <3

2010-03-25 @ 03:27:55
URL: http://carolinespetz.blogg.se/
Postat av: thess

haha du är ju för rolig pannkaksstekarn =)

Saknar er...vi ses ju på Lördag whiiiii längtar.

STOR puss

2010-03-25 @ 09:58:47
URL: http://prinsesstess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0