Tittut....

Kan inte lova nåt (ungefär som om nån bryr sig Sandra!) men jag kanske börjar blogga igen...kanske...

Jag har knappt hållt i datorn sen jag blogga sist och det innebär att jag inte har läst någon av de bloggar jag brukade läsa *SORRY* Men börjar jag läsa någon blogg igen så LOVAR jag att lämna kommentar! *PEACE*

*OBS*VIKTIGT*OBS*VIKTIGT*OBS*VIKTIGT*OBS*VIKTIGT*OBS*VIKTIGT!!!!! !!!!! !!!!!

Jag har varit med om en av de BÄSTA dagarna i mitt liv! Onsdagen den 10:e mars åkte jag o Magnus till Manchester i England för att kolla Champions league Man United - Milan på Old Trafford! SÅ JÄVLA HÄFTIGT!

Jag har haft en dröm sen jag va 10 och den har varit att få se David Beckham spela fotboll och nu har det ÄNTLIGEN hänt! *LYCKA* *LYCKA* *LYCKA*
Vilken känsla det va att kliva in på stadion, den går inte beskriva! Så mycket folk, så glada människor överallt och vilken stämning! Vi hamna så nära planen du kan komma, 3 meter ifrån och ni kan förstå vad mitt hjärta dunka när Beckham springer där 10 meter ifrån MIG! Jag kunde inte sluta le...
Detta va under uppvärmningen o när han i andra halvlek då äntligen får entra plan kan ni nästan förstå vilken stämning det blev! 70.000 människor ställer sig upp och applåderar honom samtidigt som alla sjunger ONE DAVID BECKHAM, THERE´S ONLY ONE DAVID BECKHAM! Vid det här laget har jag gåshud över hela min kropp, ögonen va stora som tefat och händerna börjar värka lite smått av allt klappande! LYCKAN va total! T.o.m. Magnus stod o log som ett barn på julafton! =)

Blev polare med en säkerhetsvakt som satt på andra sidan staketet och han bara satt o skratta åt mig så ni kan ju förstå hur löjlig jag såg ut, som en förälskad tonåring!
Det blev, inte helt oväntat, ett par bilder på Beckham...ett par...eller typ 200....typ men lägger bara ut några




















Jag har ju alltid (haha som om jag tjatar om det varje dag) sagt till Magnus att ska du nångång fria så ska du göra det på Old Trafford! VILKA JÄVLA KRAV DU HAR BITCH kanske du tänker nu! *glimt i ögat* Men så blev det inte och det tackar jag honom för...Han hade planer på det hela tiden men han såg hur lycklig jag va när vi va där och han ville inte ta det ena ifrån det andra så..........................................................

HAN VÄNTA TILLS VI KOM TILLBAKA TILL HOTELLET! ! ! ! ! Under kudden låg det 2 ringar i en ask och så sa han något som jag tyvärr inte kommer ihåg p.g.a. CHOCKTILLSTÅND!! Men när jag såg att munnen inte rörde på sig längre så sa jag JAAAAAAAAA! Han är så romantisk min älskling och jag ÄLSKAR honom såååå mycket! Han kunde inte ha valt ett bättre tillfälle! Jag har allt man kan önska sig: En underbar "snart-make", 2 underbara barn och tak över huvudet med trädgård!
*MEGALYCKA*






TACK så jättemycket för de gratulationer vi redan fått! Det värmer när ens egen lycka gör andra lyckliga! Så TACK alla ni!
Ett speciellt tack till svärmor & svärfar som tog hand om syskonen BUS medan vi va på kärleks-semester! TACK!

Som ni förstår så mår vi bara toppen härhemma, lite snorigt o febrigt men vad spelar det för roll när solen lyser!?
HAHAHA Fråga Magnus så får ni se, va ju han som fick ta hand om oss (okej mest mig) igår när jag mådde sååå dåligt! Puss Puss

Barnen växer och vi har hittat på mycket skoj men tänkte att om jag börjar blogga så början jag från NUTID och så kanske jag slinker in med något roligt minne då o då!
Som min lilla älsklings 4-års kalas t.ex.!


INGENTING är omöjligt i snön...fråga bara Maximillian!


Mammas flicka!

Nu ska jag kolla klart Chelsea - Inter o sen försöka somna innan Magnus kommer hem från jobbet!

Starkt av mig att fortfarande vara vaken...

Klockan är ju redan typ....22....

God natt!

KRAM S




Kommentarer
Postat av: Moster Helene

Hej Sandra nu har jag vänta hur länge som helst på uppd!!! å det var inte en dag försent...hehehe ser att du har vart å kolla på din andra darling,,,,fy vilken jävla cool upplevelse för dej......hehhe---önskar er all lycka iaf,,,,,,men herregud vad stor Molly har blivit,,har inte sett henne sen du hade tjejfest ju.....så nu är det bara för er att pallra er hit på en fika ....pussar å kramar moster

2010-03-17 @ 11:39:16
Postat av: lejonheart.blogspot.com

sitter här med en tår eller två i ögat.. finaste finaste... så underbart.. jag vill oxå bli friad till... önskar er alla lycka till med allt..kramar

2010-03-17 @ 11:50:19
Postat av: thess

Är sååååååå glad för eran skull....äntligen gumman.

Grattis ännu en gång PUSS.

2010-03-17 @ 12:15:28
URL: http://prinsesstess.blogg.se/
Postat av: Ida

Åh vad roligt :D

2010-03-17 @ 17:10:38
Postat av: Majje för fan!

GRATTIS!! Ja... till allt? :D Speciellt för att du tagit ditt förnuft till fånga och börjat blogga igen. Haha! Nädå, kul me frieri å Beckham o hela kalset, vilken grej!! Nästan så jag blir tårögd - FAKTISKT. Har väl me åldern å göra kanske? :P

2010-03-17 @ 17:56:34
Postat av: Syster

Hello sis det är bara världens gladaste syster här =) shit va glad jag blev när jag läste,sitter här med tårar i ögonen. Jag kan ju bara hålla med,han är ju för bra för att vara sann din man =)

verkligen jätte roligt,åh äntligen får jag gå på bröllop och hoppas på att få vara tärna eller va det heter. Men nått du ska vara nervös för är din Möhippa,haha eller va säger ni tjejer?

Ha det bäst och hälsa alla godingar där hemma

Ringer imorn! Puss och Kram

2010-03-18 @ 21:14:48
URL: http://filippasmamma.blogg.se/
Postat av: Jacke

Ohh så himla underbart för er.. Grattis Grattis till er båda.. Himla fina bilder oxå.. Ni ser sååå lyckliga ut..

2010-03-18 @ 22:00:41
Postat av: Anonym

2010-03-20 @ 12:35:24
Postat av: Jessica, Vilmer & Alva!

Grattis från oss!

2010-03-20 @ 12:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0