Nu måste jag börja lära mig igen att efter söndag kommer måndag


Magnus: "-Hoppar du in i duschen en sväng Maximillian"
Maximillian: "-Nää pappa, jag tror jag skiter i det idag, jag tar det en annan dag."



Åh idag är det söndag, alla mina dagar har varit söndagar i 1½ år nu. Jag sa inte att det hade varit LUGNA söndagar, bara vanliga sköna söndagar.
Nu börjar rutinerna igen, även för mig, ska bli ganska skönt faktiskt.

I onsdags (?) va vi hembjudna på middag hos syster...jaaa...eller det va väl snarare så att Maximillian mer eller mindre tvinga Agge att bjuda på middag...Inte mig emot!
Hemmarullade köttbullar, och jag lovar ; det va gott!
Tack syster för att du står o rullar köttbullar åt oss trots att du snart ska föda! <3



Sötaste Svea i knä´t hos bästaste mormor (för att inte prata om vimsigaste...) <3

Gårdagen innebar en trip till Linköping!
Jag, Maximillian, Molly Angelica & Filippa åkte till Magnus jobb, det va öppet hus på flygplatsen och självklart va planen att få se ett gäng vältränade brandmän!
Okej, vi säger såhär; dom visa en bajsbil...



Agge & den ökända "Bajsbilen", alla "barns" favorit...

   

 

Maximillian sitter i en JAS & Molly raggar brandmän på helt rätt ställe!

Den som VÅGA fick åka med Magnus i korgen på Avisningsbilen rätt upp i luften, jag sket i det kan man säga; han skulle väl "missa" att spänna fast mig o sen "råka" slänga mig över kanten <3

 

Maximillian våga.......Filippa våga.....

OCH........



MARTIN VÅGA!

Kul att få träffa 2/3 av familjen Stenqvist ( den 3:e har jag planer på att våldgästa med massa godis o te nån dag...undrar lite vad hon tycker om det ; att äta godis med mig i soffläge...?)
Är hon gravid o bara vill vila o svulla så är det klart att JAG ställer upp!



Älskling! Hur mycket kunskap besitter du på egentligen, Ella börjar tröttna på ditt bla bla bla ser det ut som...

Nu ska jag mysa med mina barn innan det är dags att laga mat...

OM jag vann 500 miljarder så skulle jag köpa Manchester United o anställa en KOCK!
PUNKT!

Kramar från mig
<3 




Kommentarer
Postat av: farmor

hallå... kul dag ni verkar ha haft ...men förstår att du inte ville upp i den liften på avisningsbilen tufft av Maxen han är inte höjdrädd han inte.Ha de gott Kram Kram......

2010-09-05 @ 22:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0